Nekem a zene nagyon fontos. Folyton hallgatom, munkába, utazás alatt, mindenhez van zeném. Mármint minden szituációhoz, érzéshez, pillanathoz megvan a megfelelő zeném.

A zenemániám olyannyira elhatalmasodott rajtam, hogy elképzelhetetlennek tartom, hogy olyan Férfival legyek együtt, aki nem vevő az én zenéimre, sőt, teljesen elutasítja a velük való barátkozást. A legtöbb hím-féle ismerősöm nem szereti a jazz-t, blues-t és hasonló finomságokat, én viszont rajongok értük. Nem szeretem az olyan embereket, akik a Hajógyárin és a Viva tv-n szocializálódtak. Fúj.

  Most Nick Hornby-ra emlékeztetem magam. Ismered? Ő az egyik kedvenc írom, és legalább akkora zeneőrült, mint én. Van egy könnyve, a 31dal, a kedvenc dalairól szól. Minden számról eszébe jut egy-egy történet az életéből.

A hetem a szentimentális, lassú, nyugisabb zenék jegyében telt.


A héten sok-sok Rod Stuart-ot és Eric Clapton-t, Jamie Cullum-ot, és egy kis R.E.M-et hallgattam.
Megszerettem az öreg Rod-ot, leginkább a legutóbbi albumát, könnyű kis jazz, álomodozós, belenyugvós.


Rod Stuart - Soulbook - zseniális!!! 
Amikor még fiatalabb volt és bohén,s falta a nőket, nem feltétlenül gondoltam művésznek és igazi előadónak, most már másképp látom.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr922300321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása