Épp nagy változások előtt állok, sőt, már bele is kezdtem! Szóval, a terv az, hogy jónősítem magam, azaz beiktatom a sportot az életembe, figyelek arra, hogy túl sok hizlaló ételt ne egyek - a tegnap kivétel volt -, persze, ha szomorú vagyok ehetek nem éppen fogyis kaját is, és visszafogom az alkoholizálásomat is, ez a része a dolognak vasárnaptól indul. Esküszöm!

A sportolást már el is kezdtem. Eddig egész jól csinálom, lassan büszke leszek magamra! Nem hátráltam meg a konditeremtől és a benne lévő millió embertől.

Tegnap este kipróbáltam a zumbát. Isteni volt! Nem mintha tudtam volna követni, de legalább próbálkoztam. Néha rém nevetséges voltam! Mivel velem szemben egy óriási tükör volt és végig követhettem a bénázásomat, ami baromira szórakoztatott, így pedig még nehezebb volt elkapni a ritmust, viszont jókat nevettem magamon. Ami külső szemlélőként elég hülyén vehette ki magát. S amikor erre gondoltam még viccesebbnek éreztem a szitut... valószínűleg a csoportban én voltam a fura lány.

Az oktató. Láttátok a Donnie Darko-t? Istenkém, szegény fiú! A teste egy gyönyörű szépen kidolgozott álom, de az arca..a test sem tudja kompenzálni. Egy pöttyet kiállnak a fogai, ez olyan érzést keltett bennem, mintha egy nagy fehér hiperaktív nyúl ugrálna előttem.

Mindenesetre a zumba megtette hatását, 20 perc után izzadtam, mint a ló. Alapból is elég vörös volt a fejem, ugyanis reggel a szoláriumba úgy leégtem, mint még soha. A kedves szolis lány elfelejtett szólni, hogy csőcsere volt. Mindegy, amúgy se voltak komolyabb elvárásaim attól a nőtől, ki rendszeresen elfelejti elindítani a szoli gépet. De legalább óra végére a kedvenc színemben - bordó - pompázhattam.

Hazafelé megtépázva csoszogtam. Vörösen, sminktelenül, karikás szemekkel, izzadt hajjal, ám lélekben iszonyat erősnek éreztem magam, fizikailag viszont az a satnya kis 159 centim cipelhette a teljes súlyomat és a szétszakadt szatyromat.

De mégis dögösnek éreztem magam. Mindez tartott addig, amíg hazaérve, a cuki társasházunk liftjébe egyszerre libbentem be hazánk két gyönyörű modelljével, az egyik ráadásul ismert "topmodell" - de csak belföldön,haha - s együtt utazhattunk egészen a negyedik emeletig, ahol én élek, ők meg dolgoznak, buliznak. A szomszédom egy jó hírű, modellügynökség. Roppantul örülök nekik. 

A legkövérebb időszakomban sem éreztem magam ennyire gáznak, mint mikor ez a magyar "Pamela Anderson fénykorában" mellettem álldogált. Botrány, hogy egyes nők milyen tökéletesen tudnak kinézni. Ez a rohadt ügynökség a motivációm most, hogy még többet edzek és ne érezzem magam bénának ezek a lányok mellett, azt hiszem a jövőben még sokat fogok velük találkozni. Bár lehet inkább új lakást keresek.

 

  Zumba zene

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr84573320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.07.15. 16:59:27

Ne aggódj, nem másoknak akarok megfelelni! Habár természetesen szeretnék tetszeni, elvégre nő vagyok, aki korosodik... :)
De kell a sport, hogy fittebb legyek, elégedettebb - de nem beképzelt! - és jobban álljanak a ruháim! ;)

Figyelmesférfi 2013.07.15. 16:59:31

Ha fittnek érzed magad, és a lelked is harmóniában van, akkor szép is vagy. A kisugárzás a lényeg. Ne olyan akarj lenni, amilyennek azt hiszed, hogy mások akarnának látni, hanem olyan, amilyennek jól érzed magad a bőrödben.
süti beállítások módosítása