Jelenleg még egy leszbikus élettársi viszonyra is nagyobb esélyem van, mint a családalapításra egy hetero férfival. Pedig az én koromba... na, hát tudjátok Ti miket mondanak ilyenkor az anyák, nekik ebben a korban már minden megvolt. 

Valamikor elkövethettem egy hibát, amiért még csak itt tartok. Itt, ahol a part szakad, és ez a bizonyos part akadályoz engem, elválaszt a vágyaimtól, ami egyébként mostanában unalmas hétköznapi kispolgári lett. Komolyan, semmi extra, csak amolyan boldog családi idillt szeretnék magam körül, majd pár év múlva, de az előkészületeket már meg kell tenni. Kellenek már a kellékek, mint pl a férfi magam mellé, az életre szóló barát, a karrier, a biztonságot jelentő otthon - ahonnan többé nem kell költöznöm - és ezek után persze már jöhet is a Gyerek. A kis indigó gyerek, tiszta anyja lesz! Szóval, még rengeteg dolgom van, még meg kell valósítanom az álmaim óriási részét, s mindezt alig pár év alatt! Hisz ketyeg az a szemét biológiai óra, amelyet én néha homokórának érzek, és olykor, amikor baj van, direkt, csak úgy figyelmeztetőleg nagyobb adagban esnek le a homokszemek.

gyerek.jpg

Azon tűnődöm, hogy az a bizonyos part, ami távol tart az áhított vágyaktól, talán én magam vagyok, szabotálom magam. De né kérdezd miért, én sem tudom. S, most, hogy megfejtem lassan a rejtett mély egomat, azt hiszem hívhatsz Paulina Coelho-nak. Megérdemlem.

Szóval, az eredeti terv az volt, hogy legkésőbb 32 éves koromra anya leszek. Eredetileg 28-30. évem környékére tettem volna, de sajnos ekkor még nem fejlődött ki kellő mértékben az anyai ösztönöm, és persze a Herceg sem érkezett meg. Ha beakarom pótolni a lemaradásaimat, akkor esélyes, hogy a Hercegem már eleve egy babával a karjában jön elém. Na, de minek is tervezgetek?! Egyelőre se pasi, se karrier. Csak az az állóvíz, amibe térdig állok. Nincs más választásom, mint türelmet erőszakolni magamra, és várni, hogy a természet és az idő ezt is elrendezze.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr935287242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Anna 2013.05.12. 12:25:49

Kedves Blogger. 27 vagyok, ha szerencsém van, akkor 28 éves koromra talán megérkezik az a hőn áhított csoda amiről te is írsz, amire te is vágysz. Sajnos, személyes gondjaim vannak, stressz alapú szorongási problémák miatt jelenleg többen is mondták, nem lehet gyerekem amíg a remegéseim nem maradnak abba, hisz a picire ez káros kihatással lenne. Mint ahogy látod, nekem megvan a korom hozzá, lovagom is van, munkám is alakulóba van, de az évek alatt elszenvedett stressz és szorongási zavarok ilyenkor bosszulják meg magukat. A nőgyógyászom előre közölte, ha nem múlik el, akkor soha soha sem lehet gyerekem mert olyan súlyosak a remegési megjelenések. Egy világ omlott össze bennem. Neked még sikerülhet az ami nekem most nagyon messzinek látszik. Kívánom, hogy eljöjjön a lovagod, és minden rendben legyen.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.12. 14:25:56

@Hajnal Anna: hűha, akkor viszont Te pedig nagyon vigyázz magadra! A stresz egy nagyon szemét dolog, nekem egyszer szó szerint kihullott a hajam. Természetes gyógymódok? Életmód váltás Már amennyire ez persze lehetséges..
Neked már akkor csak egyetlen egy dolgon kell változtatnod, az egészségeden és minden tökéletes lesz! :) Sok sikert ehhze, nagy feladat.
Köszönöm, ez még a jövő zenéje... bár hiszek a jóslatokban, és elvileg lesznek gyermekeim. :)
süti beállítások módosítása