Yaled 2013.10.21. 01:41

A Bárkában

2012. december 14-étől folyamatos változások történtek az életembe.

Tavaly arany életem volt. Nagyrészt egyedül éltem egy V. kerületi szuper kis polgári lakásban. Élveztem mindennapját. Az egyedüllét számomra az abszolút szabadság időszaka volt, és persze kihasználtam, hogy a belvárosban élek, folyton mászkáltam, csavarogtam, éltem.

Aztán dobbantottam. Először lakást váltottam, majd munkahelyet. Persze mindkettőt kényszerből.

Az elkényeztetett egyszemélyes polgári létemet panelra cseréltem, ráadásul világvége előtt két sarokra élek, a XIX. kerületben. Lakótársaim is lettek, egy férfi - régi, kedves barát -  és egy nő - Bogi, aki nyilas - személyében, akik merőben más karakterek, mint én, vagy legalábbis az ember -én - azt hinné.

Nemrég óta már csak ketten éldegélünk itt, a Bárkánkban, Bogival. Rákényszerültünk, hogy kommunikáljunk is egymással, s ennek hatására kiderült, hogy tulajdonképpen kedveljük egymást. Emlékszem, egyszer hazamentem vidékre családot látogatni és chateltünk, talán a kettőnk között lévő távolság tette, és az, hogy írásban mindig is jobban kommunikáltam, de áradtak belőlünk a poénok és a monitor előtt szakadtam a röhögéstől, Bogika szintúgy, s a szmájli jeleken kívül csak ennyi üzenetet kaptam tőle: "Nahát, neked tök jó humorod van!". Nahát, végre észrevette! Kb hét együtt töltött hónap után.

Azóta felengedtem. Tudom, még tőlem is hihetetlenül sok időbe tellett, na de se baj, most már teljesen önmagamat adom, s azóta a napi egy röhögőgörcs nálunk garantált. Azt hiszem mára egészen baráti lett a kapcsolatunk. Nálam legalábbis az már a barátság jelei közé tartozik, hogy amikor Bogika szomorú már benne vagyok annyira a bizalmi körébe, hogy el szeretné mesélni, hogy mi a baj, én megkérdezem, hogy kér e egy pohár bort. Kiderült, hogy a különböző karakterek is remekül kitudnak jönni egymással.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr605371613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása