Mindjárt megőrülök!
Nem hiszem el! Ilyen szörnyűség is csak velem történhet meg!
Esti sétámat töltöttem a parkban,élettársammá avazsált Benson nevű mops kutyusommal, amikor megláttam kedves csúcsfejű (kopasz) volt barátomat. Ez önmagában még nem lett volna tragédia, de nővel volt. Mit nővel (?!?!?!?!), egy zsíros bulával!!! Cammogva cipelte maga után tetemes kufferját!!!
Most komolyan, engem erre cseréltek le???
Ezért edzettem én bazd meg heti háromszor, plusz kétszer a végimerülésig futottam, mint Forrest. Ezért???
Volt barátom egyébként olyan, mint egy gladiátor. Meg kell hagyni, az egoja is izmos, de azt nem mondta, h megromlott a látása.
Ott helyben, ahol voltam leroskadtam egy padra. A kacsák úszkáltak. Hirtelen átvillant az eszement gondolat a fejembe, h becsobbanok közéjük, hátha tényleg feneketlen ez a tó, és akkor inkább tényleg nyeljen el. Ezt a szégyent! Lecseréltek Godzillára, csezd meg!
Sötétedett már, amikor merev kábulatomból egy rosszúl öltözött, vörösképű, krumpliorrú, borszagot árasztó hajléktalan ember rázott fel. Megkopogtatta a vállam. Ránéztem, és kitört belőlem a sírás.
-Jó, jó, jó...nem baj hölgyike, van itt még sok pad
.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr232119987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beamen 2010.08.01. 17:09:51

Miért téged minősít, hogy a volt párod kivel jön össze? Vagy ez a "lecserélés" jelentette kapcsolatotok végét? Ő lett volna a harmadik?
süti beállítások módosítása