Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

  Rájöttem, hogy nekem nem hiányzik az életemben jelenleg egy kapcsolat. Igazán jól érzem magam. Végre kivagyok békülve önmagammal - az plusz 6 kiló,hát istenem, ez legyen a legnagyobb bajom! - , szeretem a szabadságomat, mindennél jobban.

DE most már kezdem hiányolnia a nemi életemet! Mert hogy olyan nincs, pedig nem baj, ha van! Bár volt már olyan, hogy úgy gondoltam, hogy ennél a szánalomnál az is jobb lenne, ha nem lenne...

Szóval, ma A Barátnővel borozgatós - beszélgetős estét tartunk - mily meglepő - s téma lett a hiányzó nemi életünk.


Egy megoldással áltam elő:
holnap felkerekedem és szerzek magamnak egy kis nemi életet!!

Szerencsét próbálok, mint a Magyar népmesékben.

 

(Á, úgyse fogok, csak arcoskodom! Nem vagyok én "olyan")

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr432221211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása