Yaled 2012.08.30. 10:52

Sajnálom

Sajnálom, ha azt hiszed, hogy direkt bántottalak meg. Őszintén! Így ismersz? Na látod! Sajnálom, hogy kiszálltál és elhagytál, de ebben legfőképpen azt sajnálom, hogy ez most örökre szól. Sajnálom, hogy ennyi jutott belőled, tényleg, viszont biztosan ez a legjobb mindenkinek. Nem kétlem. Sajnálom, hogy pótolhatatlan vagy, hogy nem lesz még egy ilyen, hogy elrontottuk valahol, és hogy ezek szerint mégsem vagyunk zsák és a foltja.

Sajnálom, hogy gyenge voltam, és hagytam, hogy A betegség uralkodjon rajtam és nem fordítva, sajnálom, hogy mindezt nem hamarabb vettem észre, sajnálom, hogy egy nyavalyás kis problémából drámát csináltam és elveszítettem az erőmet. Sajnálom az akkori viselkedésemet, engem lepett meg a legjobban! Sajnálom, hogy sokszor kiakadtam, s megmutattam a gyengeségemet, a könnyeimet. Pedig ezt senki sem szereti. Én sem. Sajnálom a balhéimat, az erősködésemet, utáltad ezt, de szeretetből tettem, most se tenném másképp. Kellettél. Kellettél volna.

Sajnálom az elvesztegetett időt amit nyavalygásra fordítottam és nem a gyógyulásra. Sajnálom, hogy a tudatom lassan reagált.

Sajnálom, hogy észre sem vettem, mikor kezdett érdekelni a pénz, pedig jól tudom, hogy nem boldogít, sőt. Sajnálom, hogy nem nyomtam el azokat a külső impulzusokat, amik azt mondták, mutatták, hogy jó dolog a tárgyi dolgok megszerzése. Sajnálom, hogy elhittem. 

Sajnálom, hogy kezd elveszni az ártatlan énem, hiányzik. Félénk volt és béna, de szeretni való. Váltani kéne. Tudom. Nem sajnálnám. 

alright.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr34741168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghat · http://www.youtube.com/watch?v=BxhqVrbixZc 2012.09.14. 15:22:35

Kár a múlt felett sírni. A könnyek nem ragasztják össze a törött ollót. Ha valóban sajnálod, akkor változtatsz ezeken a dolgokon.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.09.14. 15:26:07

:) Tudom. Ne aggódj, nem sírok a múlt miatt. Amikor sírtam is miatta, akkor se sokáig. Túlléptem a dolgokon.
Csak eszembe juttatták a dolgokat, és nosztalgiáztam. És leírtam...
süti beállítások módosítása