Yaled 2013.09.14. 10:50

Négy pillanatom

Hazafelé tartunk Horvátországból. Magamban szummázom az elmúlt néhány napot. Négy igazán remek emlékem, pillanatom marad ebből a nyaralásból.

1, úsztam. Olykor hat karcsapásnyit is, ami tőlem óriási teljesítmény, tekintve, hogy régen rettegtem a víztől. E félelmem kb. két évvel ezelőttig tartott, mikor is elhatároztam, hogy dolgozom a víziszonyom megszüntetésén. azudnék, ha azt mondaná, hogy teljesen megszűnt, talán sose fog, de nem is baj, én már büszke vagyok magamra. Lassan, tudatosan dolgoztam a képzeletem okozta félelmem leküzdésén, és meglett az eredménye!Élvezem a vizet és a közelségét. Most pótolom az elmaradt éveket, játszom, pancsolok.

2, olvastam. Hazafelé kiolvastam Steiner Kristóf Lélekbonbon c. könyvét, megint sokat tanultam. Köszönöm Kristóf! Azt hiszem elolvasom még egyszer, csakhogy rögzüljön a sok bölcsesség. Mindenkinek ajánlom, aki egy kicsit is nyitott gondolkodású, nem riasztja el a spirituális tartalom és két férfi szerelme.

3, határátléptünk. A magyar határ előtt már órákkal vártam a közeledtét, talán, hogy érezzem, most már szinte otthon vagyok. A szokásos kontroll után már végig mosolyogtam az utat. Az utazásban a két legjobb dolog az odaút és a visszaút, mindkettő során vágyakozol.

4, sétáltam apával. Beszélgettünk. Nem kis dolog ez, mert ilyet ritkán teszünk, de se baj, jobban becsülöm. Mi a többiekkel ellentétben csendben is tudunk, sőt, szeretünk lenni. Vele csendben lenni soha sem zavarba ejtő. Apa néha mond, vagy mutat nekem valami újdonságot, ilyenkor lélekben kb. 14 éves leszek. Aztán, mikor a világ dolgait vitatjuk meg - köztünk általános téma, hogy kik irányítják a világot, kommunizmus, szocializmus, illumináti, bankok, stb - ilyenkor pár évet "idősödöm" a szemében, de soha sem leszek vele egyenrangú beszélgető partner. Élvezem ezeket a perceket. Talán mert kevés van belőlük, és mert apu az én mindig erős idealizált Apum.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr865512928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása