Manapság nem szokás udvarolni. Sajnos. Én személy szerint eléggé hiányolom is. Szomorú, hogy valahol, valamikor az egyik nem - vagy mindkettő?! - elrontott valamit, de nagyon!

Néhány ismerősöm szerint a  nők rontották el, mert hagyták magukat elcsábítani,engedtek a kísértésnek, arról nem is beszélve, hogy számos fiatal nő úgy öltözik, mintha bármikor bármire kaphatóak lennének, majd persze jön a csodálkozás, ha ehhez mérten is kezelik őket. Na de hogy mostanában engem sem becsülnek sokra?!

A férfiak meg... nem jobbak. Semmivel sem A legutóbbi randimon - ami egyébként egy külön bejegyzést érdemel - , a romantikusan cuki első csók után már leakartak dönteni. Rém kiábrándító, amikor valaki, aki igazáán felkeltette az érdeklődésemet, két percnyi csókolózás után, már vízszintesbe helyezne. Megtisztelő. Örülök, hogy megkívánt, tényleg, na de semmmi türelem? A várakozásnak tényleg lejárt az időszaka? Ha nem akarok szexelni, akkor meg prüd konzervatív pics@ként aposztrofálnak.

Mikor hagytuk el a tiszteletet, és mikor kezdődtek a hülye játékok?

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr404798467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suendoc 2012.09.28. 11:13:45

Fura. Szerintem csak a stílusa változott és sebessége nőtt. És ehhez kissé nehezebben alkalmazkodnak azok akik kicsit is romantikusabbak. Bár ha alaposabban meggondoljuk,a cél is megváltozott. Az udvarlás régi értelemben valaki megismerése, tetszésének elnyerése abból a célból hogy eldönthessük: ő-e az akit keresünk. Ma, a "rapid udvarlás" arról szól, hogy összeállunk valakivel és aztán eldől hogy beválik-e. Ebből aztán érdeke szituációk alakulnak ki. Mondok egy példát: Nyáron közelebbi ismeretsége kerültem valakivel, aki fizikailag kimondottan vonzott. Elég rámenős voltam és szégyentelen - a minden mindegy alapon. Sikerrel. Első randi, asztal túlfele, keresztbe tett láb, finom zárás. beszélgetés, gondolatok, mesék a saját életről. Nocsak, gondolatai is vannak, ezt akkor lehet komolyabban kellene venni. Türelmes voltam, megértő, érdeklődő és persze közben folyamatosan bókoltam. A második randi végén éreztem hogy valami nagyon nincs rendben. Aztán kiderült hogy ezzel a hozzáállással rontottam el mindent, a korábbi stílusban már az első randin "odaértem" volna.
Ezen azért elgondolkodtam: vagy az van - és ez az egyszerűbbik eset hogy rosszal kezdtem, vagy erre nincs is igény. Hál' Istennek erre most rácáfoltál :D

trebertibor 2012.09.29. 09:59:28

Szerintem ez abból következik, hogy kihaló félben van a tisztelet...

...az emberek nem hogy egymás iránt nem mutatnak tiszteletet, de még önmagukkal szemben sem.

De ez sokaknak fel sem tűnik. Úgy látom, hogy sokan a tisztelet hiányát talpraesettségnek, magabiztosságnak látják...

...szerintem ez is baj.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.09.29. 10:09:17

@trebertibor: Persze, valahol igazad van. De nekem, mintnőnek, aki olykor randizik - de egy ideig tuti nem fog! :) - az jön még le, hogy mindenki baromi laza kapcsolatokra hajt és nem igazán érdekli, hogy átgázol e másikon...
Tisztelet, figyelem valóban nem nagyon van már..

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.09.29. 10:10:05

@suendoc: :))
Érdekes! Én pont fordítva jártm! De mondjuk azt hiszem rajtam átok is ül.
Csak olyan férfiakkal találkozom, akik rögtön az első találkozáskor leakartak fektetni, s szerintük ettől még bármi kialakulhat! Pff, na persze! :D
Ha első randin leakarnak fektetni, onnantól már nem veszem komolyan, és kétlem, hogy valóban meg akarnak ismerni...sajnos...

suendoc 2012.10.01. 13:20:30

Értem én ezt, sőt teljesen méltánylandó. Szép is lenne ha mindig így lenne. Csak kár hogy sehonnan nem lehet tudni hogy egy "odaérős" vagy te jössz szembe az utcán?!

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.10.01. 13:27:11

@suendoc: Persze, de a legtöbb kapcsolat így kezdődik, nem tudod mi lesz belőle, ki mit akar a másiktól.
Jó lenne tudni, hogy lehet szűrni. Én mostanság azt csinálom - lehet nem jó taktika - , hogy ha már jönnek a célozgatások, közlöm, hogy nem kalandot keresek. Bár erre gyakran az a válasz, hogy "ó, de hát én sem!", aztán meg kiderül, hogy de, mégis azt kereste...

suendoc 2012.10.01. 16:34:29

Talán két oka lehet: egyrészt az időhiány amiben lassan minden ember szenved. (Most nem a nők biológiai órájára gondolok, ami ha férfinál kezd ketyegni még sokkal durvább)hanem arra hogy egyébként sem beszélgetünk emberekkel, még a saját családtagjainkkal sem. Idegenekkel meg főleg. Másik - bár lehet hogy ez már okozata az előzőnek - hogy igazából kevés embert érdekel a másik. Túl sok az információ, az inger az életben egyébként is ráadásul mást megismerni lassú és fáradságos folyamat. Ha még azt is hozzáveszem, hogy olykor csalódás is éri az embert, akár rizikósnak is mondhatjuk. Ezt ma már kevesen vállalják, de hogy mihez vezet ez a zárkózottság, talán jól példázza a mai Japán társadalma.
Tehát inkább saját (vélt, elsődleges igényeinket elégítjük ki más - arra hajlandó - emberek felhasználásával. Nem főzünk, mekis szendvicset eszünk.
Persze eszembe jutott más is: Ha egy pasi meglát egy csinos, vonzó nőt, az első gondolata - hangsúlyozom ösztönből - hogy megpróbáljon lefeküdni vele. Ha nem sikerül, hát nem. Attól még lehet hogy értékes, értelmes ember akivel egyéb kapcsolatot is ki lehetne építeni ha nemet mond. De az ELSŐ gondolat mindig ez. Ha egy nőben az észt, értelmet empátiát stb. látják meg elsőre, az ... hmmm... hogy is lehet ezt kulturáltan megfogalmazni..... :) És a csavar az egészben, hogy a pasik végül mégis ilyen nőket fognak feleségül venni mellettük állapodnak meg.
Mivel a blog eseményeiből azt szűrtem le hogy jó eséllyel dekoratív, vonzó nő írja, rossz hírem van: sajnos ebből a szempontból hendikeppel indulsz...

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.10.02. 09:39:09

@suendoc: Időhiány: kifogás.
Azt hiszem az elmúlt időszak pofára esései után kicsit konzervatívabban állok hozzá a dolgokhoz, már nem tudom lazán venni a kapcsolatokat, de nem is akarom. Persze, nem egy férfitól megkaptam, hogy rossz a hozzáállásom, mert ha kapcsolat nem alakul ki valakivel, attól még összejárhatunk szexelni... ez most nem az az időszakom...
Hmm. Nehéz megítélni saját magam. Valóban, helyes arcom van, tény, de talán olvastam az egyik bejegyzésemben, hogy 7 kiló felesleg is van rajtam... Szuper! Tehát mégsem olyan szerencsés a kapcsolatokban, párválasztásban az, aki kicsit is dekoratív?

suendoc 2012.10.04. 12:23:02

Akkor sorrendben:
Időhiány=kifogás. Igaz is, nem is. Abban az értelemben amikor lerázol valakit hogy "Uhh, ezen a héten nem jó, tele vagyok, majd jövő héten keressük egymást...", persze az. Abban hogy kevés időt fordítunk emberi kapcsolatokra; talán nem.
Hogy konzervatív lettél? Mindannyian megküzdünk a frusztrációinkért, nem....? :) Vagy csak komolyabb, tapasztaltabb lettél? Ez nem lehet?
Szerintem első pillanattól kell egy izzás, enélkül hosszútávon nem megy. (Rövidtávon is nyögvenyelős)Aztán jön az, hogy a másik intellektuálisan, értékeiben, neveltetésében passzol-e? (Szándékosan nem írtam hogy azonos.) Az persze más kérdés, hogy ha megvan az izzás, veszi-e az ember a fáradságot hogy mögé nézzen, ki is az. Ahogy olvasom mostanában nem nagyon volt ilyen. Persze, ettől még lehet egy hormonokon alapuló szex, szeretői kapcsolat, de neked ez nem kell. Érthető. A pasik egyébként is könnyebben mennek bele,sőt esetleg kapcsolat helyett is megelégednek ilyesmivel.
Neked ez nem kell. Nagy ügy?! :)
Persze a gentleman-ek kevesebben vannak... :P
Te még nem hallottál a jó nők magányosságáról? Amikor a pasik annyira maguk fölé értékelik a hölgyet, hogy nem is próbálkoznak (most éppen semmilyen értelemben értem... :))Így hát maradnak az önkontrollal, önkritikával nem rendelkező fattyak. Ne mondd hogy nem hallottál róla?! :P

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.10.05. 09:46:06

@suendoc: Attól tartok a jó nők magánya egy kitaláció. MÍtosz. A környezetemben lévő jó nők nagyon nagy része kapcsolatban van.
Valóban nem vagyok konzervatív, megvoltak a magam kalandjai, csak most épp azt a korszakomat élem, hogy köszönöm, jó volt, de most nem ez kell. Hmm, lehet valóban megkomolyodtam, habár néha feltámad a vadászösztön.. :P
A nők is belemennek ilyen szeretői kapcsolatban, DE egy idő után lesznek érzelmek és ilyenkor általában a nő esik pofára. Hihetetlen, hogy a Férfi mennyire szilárdan komolyan tudja mondani, hogy "megbeszéltük, hogy csak szex!", de ez ritkán csak szex..
Persze, az első találkozáskor, sőt, az első percekben az ember már eldönti mennyire érdekli őt a másik.
süti beállítások módosítása