Yaled 2013.08.09. 22:01

Rajonganék

- Na, szakítottatok? Kitetted a szűrét szerencsétlennek?

- Nem...gyáva voltam és megsajnáltam.

- Nem vagy normális! De hát hetek óta arról beszélsz, hogy mennyire nem akarod már ezt a kapcsolatot és látványosan frusztrált vagy már ettől az egésztől..én nem értelek! 

- Kikérem magamnak! Ez nem kapcsolat! Legalábbis nem olyan igazi klasszik. Nem az a fajta, amit felvállalsz és kiírod a facebook-ra. Tudod mi jutott eszembe?! Ha ez nem is egy valódi kapcsolat, akkor talán nem is kellene szakítanom, nem?

- Aha, persze, teljesen jogos, amennyiben ezt szeretnéd elhitetni magaddal. De egyébként Te, kedvesem saját magadnak hazudsz! Mond csak, ő is tudja, hogy ti nem vagytok egy pár?

- Persze! Kell, hogy tudja, sőt, éreznie kellene! Nézd, nem úgy viselkedünk, mint egy pár, kivéve, amikor együtt vagyunk. A véleményemet továbbra is fenntartom, mi abszolút nem illünk össze. Eleve hozzám sajnos nem illenek a kapcsolatok, azt hiszem nem tudok kötődni.

- Hülyeség. Akkor most mi lesz? Megpróbálkoztok egy normális kapcsolattal? Nézd, rendes srác, egy próbát megér!

- Figyelsz Te rám? Mondom, nem tudok kötődni és igen, rendes, kedves, normális, de akármennyire is szeretném, nekem ez nem elég. Sajnos tudom milyen férfit szeretnék magam mellé, és Ő nem ilyen, ő az ideálomnál sokkal egyszerűbb lélek. Ez a baj velünk, nőkkel - többek közt - nagy ritkán találkozunk egy kedves sráccal, de ő persze nem kell, mert nem felel meg fejünkben élő idealizált képpel a tökéletes férfiről. Szívesen mondanám, hogy ha 100 évet is kell várnom álmaim pasijára megteszem, ám attól tartok mire megismerem addigra egy aszott vénasszony leszek és egy 30 éves pasiban fogom felfedezni a tökéletes társat, majd e felismerés után visszahuppanok a hintaszékemben, elmorzsolok egy könnycseppet és tovább simogatom a macskámat. Nem döntöttem még el, hogy boldog lehetek e valakivel, akibe nem vagyok és valószínűleg nem is leszek szerelmes.

- Nos, igen, emberünket nem is az esze miatt szeretjük, habár ennek nem léte igen sok humoros pillanatot okozott nekünk. Őszinte leszek, tényleg nem lehet vele mélyen szántó beszélgetéseket folytatni pl.: összeesküvés elméletekről - te, meg a hülye mániáid! - de drágám, szerinted létezik egyáltalán ez a számodra ideális férfi?

- Ezt a kérdést már én is feltettem magamnak és nem tudom a választ. Talán nem, talán nincs is ilyen, lehet még meg sem született. Megeshet, hogy még az elképzelt férfim mellett sem tudnék lehorgonyozni és még vele sem működne egy kapcsolat, mert egyszer valami elcsesződött a lelkivilágomban. Nem tudom, de egy teljesen nem nekem való tökéletlen semmilyen szinten nem elégít ki. Tudom, hogy olyan férfit szeretnék, akire felnézhetek és tisztelhetem, akinek az intelligenciája lenyűgöz és tanulhatok tőle és különleges világszemlélete van. Megnevettet, érti a humoromat. Persze plusz pont lenne, ha közgazdász és online marketing, esetleg pénzügyi ismeretekkel rendelkezne, ugyanakkor a művészetek se állna távol tőle.Ó, és persze a legfontosabb, úgy szeressen engem, ahogy vagyok. A képzeletbeli Ő-m kiegészítene. Ha e tulajdonságoknak nagy részét megtalálnám egy férfiban, én esküszöm rajonganék érte.

black-and-white-boy-clothes-couple-Favim.com-759173.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr145454303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

79peter1434 2013.08.12. 18:21:21

Muhaha!!!! :D
Hát ezen majdnem az asztalt csapkodtam :)Klasszik "nem jó, és ezt biztos hogy érzi, és biztos ő is úgy gondolja, és tudom hogy tudja" szitu... A vége a meg a "b** 3 róka a fűnyíródat" nevű társasjáték :D És a végén marad egy összetört szívű helyiérdekű lovag aki nem érti :D
Azért vannak igényeid, ez egyértelmű :D De hát mindannyian tudjuk: Igényesség nélkül nincs boldogtalanság... :)
Feltétlenül ragaszkodsz a kiemelt szakmákhoz, vagy elég a műveltség és intelligencia? :P

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.12. 18:30:06

Hát, örülök, hogy megnevettet a vicces kis életem...:)
Nem, amúgy őszinte szoktam lenni. Tényleg!
Ááááh, nem, nem ragaszkodom szakmákhoz, habár a startup cégeket baromi szexinek találom! :D A műveltség és intelligencia teljesen elég. Ezek a szakmák azért tök jól, mert érdekelnek és tanulhatnék :P

79peter1434 2013.08.14. 10:34:25

Sztoj! Nem azt mondtam hogy nem vagy őszinte, hanem hogy néha milyen furcsa szemüvegen látja az ember gyerek a saját világát.
Egyébként az önirónia hatalmas fegyver - és komoly lelkierőt sejtet. Általában csak másokon szeretnek nevetni az emberek, talán mert valamilyen felsőbbség-érzéssel jár együtt. Saját magunkon nevetni- és másokat nevettetni magunkon; ezt kevés ember meri megengedni magának. Ja, ez dicséret volt...ha nem lettem volna egyértelmű :)
Huhh, azért az megnyugtató hogy nem a szakma teszi az embert... :P

79peter1434 2013.08.14. 10:35:19

Illetve még egy gondolat, bár ez már nem ehhez hanem az informálódós poszthoz: Chomsky- tízparancsolat?! ;)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.15. 22:18:14

:) Nem, nem a szakma teszi az embert! Menet közben ezt megtanultam, és nem is a diploma. ÉS egyáltalán, már igyekszem nem ítélkezni.
Ó, köszönöm szépen! Ez a kedvenc tulajdonságom. Kitudom nevetni magamat és persze másokat is. Mondjuk hülyén jön ki, hogy néha az ember sajnálkozó üzenetet írnak nekem a blog miatt,h "jaj de rossz nekem, sajnálják", de nekem csak a szórakoztatás, a nevettetés a célom.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.15. 22:19:54

Chomsky: megnéztem, átolvastam.
Az embert most nem tudom hova tenni. Mármint a gondolkodását, de asszem igaza van.
hmmm, szóval fura szemüvegen át látom a világomat? Néha kell 1 kivülálló mondjuk, aki helyretesz .

79peter1434 2013.08.27. 18:46:29

Nincs új poszt?! Irgum!
Én meg csak kukkolok itt naponta.... :(

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.27. 18:47:59

@79peter1434:
Há! Én meg hetek óta a válasz kommentekre várok!
Este írok! Mármint új posztot.

79peter1434 2013.08.28. 09:03:52

Há! Hé!
Hát ez meg mi? Még jól be is etetsz a poszttal, aztán parlagoltatsz. Na széééép....
Jó, a kommentek hiányára is van magyarázat- egy kis fesztivál és társai, és egyébként sem tudtam mélyebbre merülni már ezekben a témákban.
Szóval póthatáridő....?

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.28. 09:07:04

@79peter1434:
Igazad van! Jogos!
Sajnos tegnap a lakótársakkal való borozgatás elvette az ihletemet és az időmet.
Egyébként meg ez egy hülye poszt, már nem is értek vele egyet.
Este írok.

79peter1434 2013.08.28. 10:07:23

Borozgatás....
Na jó, ez azon kevés mentségek közé tartozik amit elfogadok... :P

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.28. 10:18:37

Megtisztelsz! :)
Ez a nyár ilyen fröccsözős-beszélgetős-városban csavargós.. :) Istenem, de fog hiányozni!

79peter1434 2013.08.28. 17:59:53

@Csokiscsülök:
Igen.... Jön az ősz, az eső, a hideg... A barna sör és a rum.... :)
süti beállítások módosítása