Yaled 2013.08.29. 00:04

Mackó

Mackóval nagyjából három hónapja szakítottunk, de hál istennek és a köztünk lévő egykori nagy szeretetnek jóban maradtunk. Most már jó szívvel gondolok rá. Nem jutnak eszembe a viták, veszekedések, vagy hogy hogyan és mivel készítettük ki egymás idegeit. 

Mackó remekül tudott engem utánozni. Hát igen, utánozni csak egyéniségeket lehet! Tudott olyan csodálkozva nézni, úgy nevetni és olyan cuki fejeket vágni, mint ahogyan én szoktam. Ahogyan elém tette a görbe tükrömet szakadtam a nevetéstől. Ezek az alkalmak a kapcsolatunkban a kedvenc pillanataim közé tartoztak.

A másik hasonló kedvenc párkapcsolati dolgom az általa rám aggasztott becenevek voltak, mert semmi közhelyes  Cica, vagy Kicsim, vagy hasonló banálisan unalmas, bárkire ráaggasztható név. Én voltam Cuki. Cukika, ha édes akart lenni, Cukor, ha álszigorú szerepet játszott. A Cukor szó számtalan változatát használta.

Mindennek ellenére voltak vidám perceink. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy milyen remek, ha van az ember életében valaki, aki ennyire ismeri. Olyannyira, hogy zsigerből képes passzoló beceneveket adni, és akkora mértékben ismeri a mozdulataimat, a tekintetemet, a nevetéseimet, hogy simán leutánozza őket. Nincs bajom se az egyedülléttel, se az ismerkedéssel - bár az utóbbit inkább pihentetném egy időre - de sajnálom, hogy nagyon hosszú ideig senki sem fog így ismerni. Bár ellent mondok magamnak, van három barát, aki már elég jól ismer, a férfiaknak pedig mostanában erre valamiért nincs is igényük.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr875482755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

79peter1434 2013.08.29. 14:40:53

Huhh... ez most nekem mélyre ment....
Most én késlekedek a kommenttel, mert mindkettő nagyon betalált....

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.29. 14:43:47

@79peter1434: Húúúúh, vajon miért?!
Friss szakítás?

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.29. 15:17:32

Húúúúú, most először elolvastam mind a két szösszenetet, rendesen le is húzott.

79peter1434 2013.09.02. 13:48:42

@Csokiscsülök:
Nem szakítás, rosszabb. Éppen benne vagyok egy ilyenben.Azért is nem írtam, mert anélkül is elég húzós hogy leírnám. Vagy lehet hogy segítene.... ?

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.09.02. 14:06:09

Nem tudom segít e, de ártani biztosan nem árt..hátha..
Csak érdekel mi lehet rosszabb egy fájó szakításnál.

79peter1434 2013.09.03. 10:52:40

Több fájó szakítást követő se-veled-se nélküled kapcsolat sorsáról döntés.... :) Tényleg megírom, csak ezt nagyon össze kell szedni fejben.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.09.03. 10:55:11

@79peter1434:
Kezdem azt hinni, hogy csak húzol! Elém dobsz néha napján kis morzsákat, és ennyi!
De izé vagy!
soha nem értettem a se veled, se nélküled kapcsolatokat. Mondjuk Mackóval majdnem így jártunk, emberileg hiányzik is. Legalábbis az az énje, amelyik nem balhézott folyton
süti beállítások módosítása