Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yaled 2012.10.17. 21:29

Randi Mr. Tökéllyel

Elhívott randizni. Ő! Basszus, ezt hogy gondolta ezt?! Most komolyan nem veszi észre, hogy Ő és én külön kategória vagyunk? Ő - úristen, de vonzó - olyan sármos, és úgy tud mosolyogni, hogy mellette nem tudom hozni a szokásos vicces macsó figurámat, a jó fej énemet, a lazát! Zavarba ejt. Ha csak rám néz elmúlik az önbizalom túltengésben szenvedő csacsogó énem, és a valódi,bohókás, menthetetlenül cikis, szerencsétlen É. jön a helyére. Tisztára, mint az Ötödik Sally című könyvben (Daniel Keyes, egy all time favorite), a szerencsétlen énem mindig a lehető legrosszabbkor kúszik elő! Jó, persze,  tud ő cuki is lenni, na de ez kit érdekel, amikor csetlik botlik, hangosan beszél magában és szétesik, meg össze?!

   Koncentrálnom kell ahhoz, hogy mellette összeszedetnek tűnjek. De persze ezt is olyan látványosan teszem, mintha saját magam legjobb hús -vér barátja lennék, gesztikulálok a mély lélegzetvételek között - valahogy csak le kell nyugodnom, inni meg nem merek két pohárnál többet - s próbálom elhitetni magammal, hogy Ő biztosan csak annyit lát belőlem, hogy jaj de cukin bohém vagyok! Lehet valóban így van! Az is vagyok!

   Na, de mi lehet arra a magyarázat, hogy Ő elhívott vacsorázni, borozgatni, szórakozóhelyre, és sétálni? Mi lehet a célja? A "tuti csak leakar fektetni" címkét nem biztos, hogy rátudom aggatni, mert ha csak erről lenne szó, akkor legalább tudnám, hogy pocsék ízlése van, elvégre egy egyéjszakás kalandra jó pár más nőt is megkaphatna. Megmondjam neki, hogy gáz vagyok, vagy hagyjam, amíg magától rájön?!

   Ha csak higgadtan megvárom, amíg felismeri, hogy én hozzá/mellé/neki túl ciki vagyok, de leginkább furcsa, akkor adhatnám esetleg teljesen önmagamat! Veszteni valóm úgysincs! Nem marad ez a szépség mellettem! Úgy csinálok, mintha nem is lenne tét. Csak ne mosolyogjon, mert elolvadok, és amilyen zavart vagyok még szó szerint az asztal alá csúszom a nagy olvadásomban!

Favim.com-21910.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr74853631

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Böske, Maris és a sárga csekk 2012.10.18. 08:26:20

MARIS (belép a fodrászszalonba) Szép napot mindenkinek! Hallottátok a Posta új tervét? ANNA (félvállról, miközben vágja József haját) A lenyúlósát? MARIS (leül) Nem azt! Jövőre csekkautomatákat állít be a Posta. ANNA (felnéz Marisra a tükörben) Ami ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása