Már tizedik éve rá vagyok kattanva az asztrológiára.. ó, az én béklyóm ! Igyekszem magam erről leszoktatni, ám így is képes vagyok az embereket, de legfőképpen a férfiakat megítélni  pusztán a csillagjegyük alapján. Igen, tudom, hogy ez egy oltári nagy hülyeség!  De van benne ráció, hiszem, hogy a csillagok nem hazudnak, s az alap tulajdonságaink, melyeket elárulnak igenis valósak. Mondja ezt a Bak, akinek egyébként teljesen racionális beállítottságúnak kellene lennie, de ez valahogy mégsem így alakult. 

   Lehet, hogy gyakran könnyelműen vonok le következtetéseket a bolygók állásából, ám mégis, amikor megismerkedem valakivel, és elég érdekesnek tűnik számomra az illető, konkrétan pár perc alatt történik valami, lehet ez csak egy - két igazán jó mondat, amivel eléri, hogy felfigyelek rá, s amilyen naiv lüke vagyok talán még a bizalmamat is elnyeri, na, és ilyenkor jön tőlem az ominózus kérdés – mintha minden hátsó szándékot nélkülözne – „Tényleg, mi is a csillagjegyed?”. Általában, ahogy az illető kimondja a jegyét, máris lejön róla némi infó, ha férfi és én kiszemeltem, onnantól a sorsa el is van döntve.

   Egyébként szilveszterkor az volt az újévi fogadalmam, hogy felejtsem el ezt az egészet és ne tulajdonítsak nagy jelentőséget a bolygók állásának. Már harmadik éve ez a fogadalmam. Viszont már haladok a mániámból való kilábalásban, pl.: lett egy új barátnőm, s miután megtudtam, hogy nyilas ugyan egy pár percre összezavart, de még mindig barátom. Pedig nyilas!

   Ez az egész mániám kb. 17-18 éves koromban kezdődött, amikor először lettem igazán szerelmes, Ő volt életem egy nagy szerelme. Bika volt. Akkoriban olvastam arról, hogy a bak – bika egyveleg a világ legnagyszerűbb párosítása. Elhittem. Máig úgy gondolom, hogy ez a két jegy valóban remek párost tud alkotni, ha a körülmények stimmelnek.

Csillagjegyek1.jpg

 

     Néhány jegytől kiráz a hideg, ilyen pl az összes tűz elem, na jó, az oroszlánokkal olykor teszek egy kivételt. Konkrétan úgy látszik, minden évben jut egy oroszlán a szerelmi életem megtépázására. A második Nagyon Nagy Szerelmem, s egyben életem legtartósabb – valószínűleg már az is marad – kapcsolata is Oroszlán volt, de a jó fajtából, Ő az egyik legjobb dolog, ami vala történt velem. Egyszer írok neki egy bocsánatkérő, s egyben egy köszönő levelet mindenért. Tavaly is volt egy rövid kis oroszlános kapcsolat-szerű képződményem, de ő kicsit meleg volt. Mármint tényleg. És igen, természetesen idén is jutott egy, pedig megfogadtam, hogy soha de soha többé semmi tűz elem! Természetesen azt hittem, hogy vele más lesz, működhet a dolog.  Kicsit meghülyített, de semmi gond, két hét alatt regenerálódom, mint általában.

     Egyébként mi, bakok se vagyunk semmik! Nemrég megismerkedtem egy díszpéldánnyal – nem, vele tényleg nem volt semmi! Esküszöm! Pedig van benne valami, ami érdekessé teszi - , nos, nem semmi, hogy  mennyire a végsőkig nyersen őszinték tudunk lenni. Kicsit én is ilyen vagyok. Biztosan ezért sem tudok rá és a hozzá hasonló karakterekre haragudni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr194880696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtofNoizz 2012.11.01. 10:35:46

Ez a nyers őszinteség tényleg igaz. Ilyen vagyok én is -egy Bak díszpéldány, ahogy írtad.. Rideg kegyetlenséggel tudok döfni a szavaimmal és még szinte élvezem is ahogy betalál, ahogy megsebzi a delikvenst... Ez biztos valami rejtett szadizmus nálam. Nem voltam mindig ilyen... no mindegy, így alakult!

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.11.02. 13:38:56

Wow. Úgy látszik akkor ez egy tipikus bak tulajdonság. :)
Mindegy, nem egyszerű de azért szeretek baknak lenni, Olyannyira, hogy a világ legszebb bakját magamra is tetováltattam. :)

ArtofNoizz 2012.11.03. 00:55:22

@Csokiscsülök: Hmmm, ez most új tetkó? Nekem holnap varrnak 3 db csillagot a bal csuklómra, már alig várom... Olyan csupasz vagyok így .. :-D
Amúgy én is szeretek baknak lenni! Nem szeretem az egyszerű dolgokat, mert az túl egyszerű lenne!

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.11.03. 15:08:11

@ArtofNoizz: nem! nem új. A Bakom július óta van, a következő pedig januárban lesz, mert ugyanazzal a tetoválóval szeretném csináltatni, s csak ekkor tudjuk összehozni. sose hittem volna, hogy nekem egyszer lesz tetoválásom! :) A következő a fél hátamat elfedi majd. Annyira Évis lesz!!:)
Csillag minek? Mit jelent neked? Engem a csuklóról lebeszéltek, mert pl.: állásinterjún, munkahelyen nem szeretik...

ArtofNoizz 2012.11.04. 12:07:11

@Csokiscsülök: A csillag... egyszerűen tetszik és kész.. A csukló azt jelenti, hogy kézelő/ingujj alatt véget is ér, hogy ne kössenek bele.. bár én munkaügyileg kicsit más helyzet vagyok.. és mint bohém ékszerész ennyit megengedhetnék magamnak, de most kivételt teszek... Nem borzoljuk a közerkölcsöt... Lesz még úgyis durvább rajtam... Ma végül is nem jött össze, vasárnap varrnak, mert kedves barátom elnézte a napokat! Sebaj!

ArtofNoizz 2012.11.04. 12:18:47

Az én nagy szerelmem is oroszlán volt, 11 évig elvoltunk.
süti beállítások módosítása