Az ismerkedés néha olyan, mint az üzleti élet, amelyben olykor én vagyok a vevő, aki bekajálja a jól felépített önfényező marketing szöveget, aki elhiteti magával, hogy ez neki kell, ez jó lesz neki.  A Férfi meg amiként egy jó értékesítőhöz illik okosan eladja magát a nőnek, az „ügyfélnek”. Persze a dörzsöltebb, rutinosabb játékosok tudják, hogy 8 napon belül mindent ki és le lehet cserélni.  

    Ahogy egy kedves kollégám szokta  mondani, „mi egy illúziót adunk el”. Valóban.

Idén ötször dőltem be hamis illúzióknak, az első egy fekete Mango ruha volt, a második egy piros magassarkú, a harmadik egy (túlontúl ) szűk miniruha, a negyedik egy fiatal álmodozó marketinges, és végül egy a maga kis világában élő karrierista ügyvéd volt. Azt hittem jól fognak állni. Bár, az első alkalommal, a próbánál egyikkel sem volt gond – a fáradtság, kialvatlanság, izgulás pedig sok mindenre mentség lehet. Tényleg. Megértem. - , úgy voltam vele, hogy még szokni kell, jó lesz az, majd. Jól van na, nem kevés tévedés, tudom, de mentségemre szólva, amíg be nem járatod az új dolgokat sosem tudod meg, hogy passzol e. Talán ahogyan a vásárlásnál, úgy a férfiaknál is lejjebb kéne adnom az igényeket.  Hm, meglehet. De úgyis tudom, hogy nem fogom.

vegyelmeg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr534880603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtofNoizz 2012.11.01. 10:37:59

Kapcsolati marketing :-))))) ez jó... Abban az időben, mikor egyszerre több nő is volt az életemben én a csajozást csak castingnak hívtam... A kocsmázás meg turnézás... no mindegy..

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.11.02. 13:13:17

@ArtofNoizz: Hát igen, férfi...! Mind egyformák vagytok!! :))
Mindenkinek van ilyen időszaka, nekem is volt, és véget is ért nemrégiben hál' istennek.
Csak eszembe jutott, hogy érdekesek ezek az ismerkedési játszmák, jobban kedvelem ha ezeket kihagyják és frankón tudom, hogy ki mit akar, mindenféle taktika nélkül.

ArtofNoizz 2012.11.03. 00:54:48

@Csokiscsülök: Ez fura... múltkor azt írtad, hogy hiányzik, ha udvarolnak neked!
:-D Kikérem magamnak, nem vagyunk egyformák! Én különösen másmilyen vagyok! Nem olvasol figyelmesen: "Abban az időben......" Már én is kinőttem..

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.11.03. 15:08:07

@ArtofNoizz: így van, az udvarlás hiányzik, hogy tényleg érdekeljek valakit, ne pedig a hódítás, hogy valaki megpróbáljon lehengerelni fals dumákkal.
Ezek szerint felnőttünk. :)

ArtofNoizz 2012.11.04. 12:06:08

@Csokiscsülök: Most ide stílszerűen nyomnék egy lájkot... :-) Ritka vagy mint a fehér holló...
süti beállítások módosítása