Yaled 2012.12.26. 00:54

Kapcsolatban

Nos, úgy tűnik most már tényleg nem vagyok egyedülálló! Bár 2012-ben nyert optimizmusom szerint ezt is oly szuper vidáman próbáltam látni, hogy szinte már elhittem milyen remek csengése van az egyedülálló szónak.

Már  a legutóbbi kaland (= idióta rák, akinek fogalma sincs mit is akar) után eldöntöttem, hogy bizony idén már szeretném megőrizni a facebook státuszomat, teljesen jó nekem egyedül, hisz egyébként is vannak terveim, nem úgy, mint időm, és egyébként is, ideje, hogy férfi nélkül legyek boldog. És persze éljen az emancipáció meg az önmegvalósítás! Ez így is volt 2,5 hétig.

Majd találkoztam az exemmel. Csupán volt egy kis dolog - naná, hogy anyagiak! - , melyek még összekötöttek bennünket. Beszélgettünk, iszogattunk, ő úgy szívta magába az alkoholt, mint a szivacs, s amikor már igencsak mehetnékem volt kikísért átölelt és áradtak a vallomások a whiskytől bűzlő torkából. Állítólag különlétünk alatt mindennap hiányoztam neki és még mindig szeret. Sajnálom, a szerelmi vallomásoknak sose tudtam ellenállni! Talán, mert ritka. 

Neki se álltam ellen, nem is akartam. Mellette megnyugodtam, mellette biztonságban érzem magam. Abbahagyom a délibábok kergetését, és a menekülést. Remélem, ha legközelebb elakarok futni, nem engedi! Kellett nekünk a külön töltött  idő ahhoz, hogy most kellően becsüljük egymást. A magam részéről rájöttem, hogy túlságosan is szerettem volna, ha valakivel működőképes kapcsolatot tudok kialakítani, de a múltbeli arcok persze ezt nem akarták, és én ezt meg is értem, s most itt van újra Ő, aki tényleg őszintén szeret, így, ahogy vagyok, és hát, kívánhatnék ennél többet?! Nem hinném. Jah, de, mert bak vagyok és maximalista, és telhetetlen, és nagyon nő! De a nagy helyzet az, hogy sose leszek teljesen elégedett, de jelenleg elég közel állok hozzá, s majd, ha újra felerősödne bennem a tökéletlenség és az "eznemműködikszakítsunk!" érzése, majd túljutunk rajta. Fejlődőképesek vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr574981778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtofNoizz 2013.01.08. 09:13:50

Nos, ilyenek csak a filmben vannak, a való életben csak rövid ideig léteznek... Melegítsünk fel újra valamit... Ha valami véget ért, akkor az véget ért, de ha gyenge vagy akkor visszamész szenvedni. Ismerek pár ilyet....
süti beállítások módosítása