Yaled 2013.04.30. 13:46

Kritizálj meg

Kedves Népszerű És Ismert Író!

Először is elnézést kérek, amiért így, ismeretlenül zavarlak és török be a magánéletedbe, illetve jelen esetbe a postafiókodba.

Egy óriási kéréssel fordulnék hozzád, noha tudatában vagyok annak, hogy ilyen és effajta levelek tucatjait kaphatod nap, mint nap, és én is csak egy vagyok a sok közül, tényleg, semmi extra. Csak én. És a történeteim. Mégis arra kérnélek, hogy szánj rám néhány percet.

Szükségem lenne a véleményedre, és kicsit az idődre is. 

Nos, íme, ez lenne a blogom. Én írom, egyedül. Magamról, a velem megtörtént néha vicces, néha meg nagyon meg helyzetekről. Szóval, így töményen én. Tudom, tudom, gyerekes néhol, és bohókás, és leginkább nem tökéletes. De hát én sem vagyok az, így a gondolataim sem, tehát az írásaim sem.

Szóval, a véleményedet szeretném kérni; hogy írok? Mármint elég jó vagyok e, vagy legyen ez csak egy hobbi, és maradjak meg az irodai munkánál?

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr45238030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Anna 2013.05.12. 12:25:12

Kedves Blogger.

Elolvastam, és az én meglátásom, az olvasóknak mindig szüksége van olyan történetekre amit az ember saját magáról ír. Tehát ötletnek nem rossz. Magamon most látom mennyi minden hibája lehet egy írónak. Pedig jómagam 13 éve írok elég intenzíven. Tehát azt hittem, valamennyicskét sikerült csiszolnom magamon. De aztán szomorúan vettem észre, hogy semmit se. Az emberek azt hiszik, az írás olyan marha könnyű dolog. De nem is az. Megfelelni nekünk, és magunknak és a világnak. Közel sem egyszerű.Szívből kívánok kitartást, és ne ad fel.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.12. 12:40:19

Kedves Anna,
köszönöm! Iszonyat nehéz eldönteni, hogy jó vagyok, mármint elég jó e ahhoz, hogy tényleg komolyabban vegyem az írást. Szóval, igénylem a kritikát.
Az írás egyáltalán nem könnyű!
Köszönöm szépen! Sokat jelent! :)

Verde Lunaria 2013.07.12. 14:03:41

JÉZUSOM!

Mintha magam olvasnám!

Esküszöm félelmetes!

:DDDDDDDDDD

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.07.12. 14:05:36

@Verde Lunaria:
:DD Ó, mégsincsenek egyedi gondolataim.. :)
Eddig egyszer kaptam egy ilyen kommentet egy kedves lánytól, hogy mintha csak ő írta volna, és az ő érzéseit olvassa. Ezután kiderült, hogy ugyanaz a pasink... :D
süti beállítások módosítása