Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yaled 2011.01.10. 23:19

lábjegyzet 1.

Nem szeretek filmnézés közben szexelni,

nincsen annál idegesítőbb,

mikor a semmiért maradok le a legizgalmasabb percekrők!

 

1 komment

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr942575537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shamandogssc 2011.01.15. 20:33:37

Még nem értem a blog végére, de amit eddig olvastam az tetszik. Azt hisze majd holnap folytatom mert kezdenek összefolyni a betűk. Ha másra nem is de arra jó volt a ....box, hogy van mit olvasnom :-). Amit írsz az nagyon emlékeztet valakire, még nem ugrott be ,hogy kire (még abban sem vagyok biztos,hogy élő vagy kitalált személy-e).
süti beállítások módosítása