Yaled 2013.02.27. 22:53

Barbi

Mikor még azokban a boldog békeidőkben, a polgári létforma csodálatosságában élhettem - ami szerintem nekem alanyi jogon járna - az 5. kerület elit bugyraiban, a cuki, otthonos, s természetesen nem olcsó kis "lakásomban", felhívott kedvenc unokatesóm, hogy egy részt javasolna gy költségcsökkentő megoldást a lakásomra, másrészt ha már itt tartunk, lenne egy kérése. Legyek olyan jó fej, és fogadjam be az új kolléganőjét, mert szegény kislány, most költözött fel a nagyvárosba Debrecenből és olyan szerencsétlenül jöttek ki a dolgai, hogy nincs hova mennie se neki, se a hat bőröndjének. Természetesen fogadkozott, hogy nem fogom megbánni és higyjem el, ő egy kedves, tisztességes lány. Hát jó, miért is ne!? Úgysincs kifejlett félelemérzetem. Próbáljuk ki!

Szóval, egyik este, mikor bikram jógából kullogtam haza, s ahogy beléptem az ajtón már ott volt ő, Barbi, aki ahogy meglátott robogott is hozzám az emeletről. Ahogy az a törékeny, életvidám, szép lány lelkesen nyújtotta a kezét egy cseppet darabokra hullottam. - Azta! De dögös. De igazságtalan a világ! Tuti, hogy oroszlán a csillagjegye. Most biztosan azt hiszi, hogy igénytelen vagyok és folyton büdös... - gondoltam miközben néztem fel rá, és nem hittem el, hogy itt állok, a kezdeti tüdőgyulladásom taknyában, izzadtan, vizesen, ráadásul smink nélkül, és itt áll velem szemben az új lakótársam, aki meg csodaszép. Hát, ez kellemetlenebb, mint amikor a topmodell lánnyal akadtam össze hasonlóan szakadtan! Elég kontrasztosak leszünk mi, itt egymás mellett, ő a sportos, természetes szépség, én meg a kis köpcös, smink nélkül ki sem ki sem lépek típus, aki folyton szét van esve. 

Néhány mondta után - ha zavarban vagyok poénkodom, hogy oldjam a hangulatot, vagy rosszabb esetben hülyét csinálok magamból, s én leszek a poén - rájöttem, hogy egész értelmes lány. Eldöntöttem, kedvelni fogom! Úgyis kell egy Orsi-pótlék, meg szocializálódnom is kell, ugyanis a jóga mellett nem sok mindenre van időm. Kiderült, hogy fitness-fan. - Istenem, remélem nem fog életmód tanácsokat osztani minden étkezésemnél - reménykedtem. Nem tette, és ezt nagyon jól tette!

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr615105622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása