Azt mondták tegnap rólam, h olyan vagyok, mint egy szellemi napalm bomba.

Szeretem az ilyen bókokat, bár nem mindenki tudja ezt kihozni belőlem. Éppen azt meséltem kedves ismerősömnek, h teleplakátozták a házat azzal, h jönnek a kéményseprők, és az istenért se jutott eszembe, h mi a francot kell megfognod, ha látsz egy ilyen figurát. Látszik, h nem különösebben vonzódom a babonákhoz. Én arra tippeltem, h az orromat vagy a jobb lábujjamat. Ha tutira akartam volna menni, kissé fura látványt nyújtottam volna minden bizonnyal, miközben engedem be őket, egy lábon egyensúlyozva a lábujjamat, meg az orromat fogva.

Azért is kedvelem ezt az ismerősömet, mert halál laza. Az XY áruházban a műszaki osztályon eladó. Éppen beült egy plazma tévé elé sportközvetítést nézni, amikor elkezdett előtte tobzódni egy család, h szeretnék ezt a tévét megvenni. Mondta, h jó, 20perc hátravan még a hokiból, addig, ha gondolják, üljenek le mellé, és nézzék ők is. Mit volt tenni, leültek és végignézték. :)

Továbbá mesélte, és mondta, h sajnálja, h ezzel le kell lomboznia a Fábry-ról kialakult pozitív benyomásom, de egyszer ment az autósztrádán, amikor a Fábry hátulról belement. Ő kiszállt, h odamenjen a művész úrhoz, miközben az félig kilógva a kocsijából csak annyit mondott, h :"Dolgozd fel!". Erre ő, bár én nem néztem volna ki belőle, h tud brenkó is lenni, lerúgta a Fábry kocsijának a visszapillantó tükrét, és csak annyit mondott: "Dolgozd fel!"

És akkor még egy vicces story szintén tőle. Mesélte, h az egyik haverja éppen utazott a villamoson, előtte ült egy szőke cicababa valami szaros kis blökivel, mire a srác megszólalt, h : "Ha én a kutya helyében lehetnék..." Erre a lány: "Én nem lennék. Most viszem heréltetni."

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr182668347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rogue 2011.03.08. 07:23:55

A szellemi napalm bomba olyan, mint a szellem napvilága, vagy olyan, mint a szellemi DDT? :) Ettől függ, hogy ez bók-e vagy sem :)
süti beállítások módosítása