Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yaled 2011.09.20. 22:53

Válaszokat keresek

  Miért van az, hogy egy kapcsolatban folyamatosan becézgethetnékem van?? 

  Miért van az, hogy ha az aktuális kapcsolatomban nincs probléma, akkor én beképzelek pár eget rengető gondot, ami már - már a válóokot súrolja? & amíg a nők nagy része hasonló bölcs dolgokon a agyal a férfiak lazák tudnak maradni, nem agyalnak.

   Vajon tényleg létezik monogám kapcsolat? Mármint nem az a fajta, amiben a szigorú neveltetésű, konzervatív szüleink élnek, hanem amolyan boldog monogámia. Amikor nem megszokásból vagyok a másikkal, hanem mert szeretek vele lenni.

  Vajon érdemes e ellenállni annak az átkozott kísértésnek? A kísértés izgalmas, kell, szükséges, csak ugye be kell tartani a határokat. Be kell?

 

A testi kielégülés tud e, van e olyan fontos, mint a lelki kielégülésünk?

Meddig tart a bűntudat?

  Vajon létezik olyan, hogy "műszaki átok" ? Ha van, akkor én ebben szenvedek. Valaki vegye le rólam ezt a rohadt átkot, mert már a laptopom is kezd elromlani!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr203242276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

projectx 2011.09.22. 13:45:37

Szia! Elolvastam már rengeteg posztodat, és mindezt ma. Kár, hogy facbookon nem lehet neked levelet írni Pedig jó hosszú tartalmas irományt küldtem volna! Posztolj továbbra is ! Szió :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.22. 13:47:39

Szia!

A facebookon is írhatnál, ha ismerősök lennénk..
Viszont örülnék annak a jó hosszú irománynak és a véleményednek! :)

projectx 2011.09.22. 20:12:34

Nos, nem is tudom hol kezdjem, de fantasztikus lány vagy. Ezt már rögtön az elején el is lövöm mert ahogy írtad egy letisztult taktikamentes kapcsolatban mellébeszélésnek nincs helye. Holnaptól a csajom vagy ! :D Nagyon tetszettek az írásaid, szinte mindenben éreztem a saját jelenlétemet is. Bár fiú vagyok és teljes meggyőződésem hogy mi iszonyat sokban hasonlítunk nem hittem hogy létezik ilyen lány az univerzumban. Olyan ez a felismerés mintha a másik felemet találtam volna meg és méghozzá pont egy tegnap esti hatalmas önismereti terápia után amit a kádban tartottam a bölcs samponokkal. Levelezni akarok veled mert úgy érzem te vagy a megfelelő alany számomra akivel kiélhetem a bennem elfojtott évek alatt az üres térbe kiabált ötleteim és gondolataim amit eddig senki se hallott meg. De te szerintem fantasztikus elmével bírsz, akinek ez az információdömping kedvére tehet. :)

DögösVörös 2011.09.22. 21:50:30

Hát..sztem a monogámiában addig hisz az ember, még kicsi. Ahogy felnő és egyre többet ejtik pofára, úgy hagy alább a hite is. Végül már csak az önös célok fogják vezérleni. És azokból mi az első? A sex. Mivel ez egy igen fontos mozgatórugó (főleg a mi esetünkben), így a kielégülés lesz egy kapcsolat mércéje. És ezzel miért nincs baj? Mert fiatalok vagyunk, és mindenben a legjobbat akarjuk.
Ha egy kapcsolatban megkapod mind a két kielégülést, akkor nem fogsz hűtlen lenni.
AMint hiányzik az egyik..borul a kártya vár. És mint tudjuk, a rossz sexnél és/vagy kevés sexnél nincs rosszabb..

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.23. 14:43:35

@lovinproject: Ez komoly, vagy viccelsz velem?
Megkérdezhetem miben látod a hasonlóságot? Csak azért mert szerintem elég csajos írásaim vannak..
Hmmm, azt hittem a férfiak nem szeretnek levelezni...

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.23. 14:48:18

@DögösVörös: Egyetértünk.
Szerintem van monogámia, de azt nem tudom elképzelni, hogy ez tarthat egész életen át. Hmm, így belegondolva talán a házasság nem is biztos, hogy nekem való..

Hát igen, egyszer egy ismerősöm azt mondta, hogy az lesz a tökéletes férfi, pár számomra, aki mind testileg, mind lelkileg ki tud elégíteni. Ha már az egyikkel baj van, ahogy Te is mondtad, borul a kártyavár..

DögösVörös 2011.09.23. 20:19:28

Anno én is hittem mindenben. Hűség, gyűrű. De amikor ezekben rendül meg a hited, annak ellenére, hogy te megteszel mindent..akkor mit tudsz tenni?
Kiélvezed az élet minden jó percét.És ki ebben, ki abban leli meg az örömét. Ha most választhatok, akkor keresem az tökéletes sexpartnert....

Csillaghamu · http://csillaghamu.blog.hu 2011.09.24. 09:32:18

Minden kétség nélkül létezik az a kapcsolat, ahol a felek jól megvannak egymással, de ha hosszú távra gondolkozol akkor meg kell kérdezned magadtól, hogy vajon szerelem nélkül is ezzel az emberrel lennél-e.
Ha szerelem nélkül nem látod magad a másik fél mellett, ha nincsenek közös érdeklődési köreitek, nem nevettetitek meg egymást, satöbbi, akkor ebből is az az a szüleink klasszikus "utálom a házaspáram" féle kapcsolat lesz.
A szex meg kötelezően jól kell működjön, de csak jó szexre nem lehet építeni egy komoly kapcsolatot.

projectx 2011.09.24. 12:03:11

Én ezt tök komolyan írtam. Valóban csajos írásaid vannak, de én nem az élményeiddel hanem a stílusoddal és szabadosságoddal tudok tökéletesen azonosulni. :) Én imádok levelezni, de rendszerint annyi butaságot kapok ami miatt számomra azonnal érdektelenné válik a levelezés és többé nem is válaszolok. De egy ilyen cuki bloggerrel szinte azonnal megtalálnám a hangot hidd el. Szóval majd megleplek :)

projectx 2011.09.25. 14:14:03

vettem az adást, bár kissé félreértettél. szió

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.25. 14:16:50

@lovinproject: Sajnálom, de akkor mondd el miben értettelek félre! Én sajnos már nem vagyok az a levelező típus, hamar abbahagyom.
süti beállítások módosítása