Yaled 2012.11.26. 11:54

Helló új énem!

Még mindig teljes jóga és izomlázban égek immár lassan 3. hete! Akármilyen nevetségesnek is hangzik ez a „rövidke” idő, meg kell jegyeznem, hogy számomra cseppet sem az. Életemben nem sportoltam még ennyit! Érzem magamon a változást. Mielőtt bárki is a kilóimmal jönne, nem, nem fogytam, még. Ám az alakom már változik. Például kisebbek lettek a melleim. Mintha nem lenne elég drága az új sportos életem, de most már lassan gyűjthetek új cickókra is! Régen a pocakomat még remekül ellensúlyoztam a formás, 85-ös melleimmel, s a bájos pofimmal. Mára az arcom öregedésnek indult, a melleim meg lassan elfogynak, lógni már nem fognak, az biztos! Az első héten folyton elkapott a röhögő görcs mikor az oktató kiadta feladatul, hogy „látszódjanak a bordák!”, mindig arra gondoltam, hogy „pff, aha jó, majd talán jövőre”. De nem, már látszódnak a bordáim ezeknél a bizonyos gyakorlatoknál. Ki hitte volna?!

Izmosodom és remek érzés  tudni, hogy a változás elején vagyok. Úgy érzem, ha ezt végig csinálom, s kellőképp átformálom a testem, akkor tényleg felfogom, hogy az életem más területein ugyanígy elérhetem ezt a fajta pozitív változást.

Ma este volt az első olyan edzésem, amit tényleg élveztem. Bár lehet csak a zsírégető hatására láttam mindent olyan pozitívan és csináltam mindent akkora nagy hévvel.

Egyelőre én is nehezen hiszem el azt a változást, ami éppen zajlik bennem. Feladtam az éjszakázást, a bulikat, az alkoholt, pasizást. Az utolsó két pont különösen fáj. Rajongója vagyok a szesz – szex kombinációnak.  Nem számít, már olyan jó lány lettem, hogy ezekre a halandó dolgokra szinte nem is gondolok, a szeretkezésre is mára csak, akkor amikor eszembe jut, hogy már nem is gondolok rá.

Barátokkal is most cseppet kevesebb időt töltök, de sebaj, megvárnak, olykor megpróbálnak kísértésbe vinni, de ellenállok és inkább arra gondolok, hogy nemsokára milyen büszkék lesznek rám, amiért végre valamit igazán komolyan vettem és végig csináltam. Nem adtam fel, nem untam meg, ill. de, néha rettentően, ilyenkor inkább otthon maradnék pihenni,  de mit lehet tenni, muszáj kicsit motiválni a nagy fenekemet és a jobb agyféltekemet, hogy szedjék össze magukat meg engem, másszunk le a kanapéról, és irány a terem. Ha ott vagyok már nem nyavalygok, végig nyomom a másfél órát, mindent beleadok.

A barátnőmnek már most hálás vagyok, amiért anno felvetette, hogy próbáljuk ki a bikram jógát. Pont azt érem el vele, amit szerettem volna. Nem csak fogyaszt, hanem méregtelenít, salaktalanít és hajlékonyabbá válok, amit majd a későbbi nemi életem külön megfog köszönni.

yoga2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr904926083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása