Yaled 2013.02.25. 22:46

Micsoda egy nap

szar nap.jpg

Elég nagy mértékűen fos napom volt, vegyítve egy kis szánalom életérzéssel. Nem egyszerű ez a manager életmód, főleg  ha az ember nem is ért hozzá, ám de mégis napi 9 órában úgy kell csinálnia, mintha értené miről is van szó. Pedig amúgy nem. És nem csak úgy simán nem, hanem annyira gőzöm sincs az elhangzott dolgok 67 %-áról, hogy az már kellemetlen. A lényeg a lényeg, annyira szar nap volt ez, hogy legszívesebben dobnék egy hatost és újrakezdeném. De ez a rohadt élet nem egy Gazdálkodj okosan! Nem mintha abban csalás nélkül tudnék nyerni.

Szóval, hazafelé úgy gondoltam, hogy szerzek magamnak legalább pár percnyi örömet és megajándékozom magam. Be is mentem 1-2 boltba. Aztán végül vettem is valamit kis költségvetésből, ami akár egy órán át is boldoggá tud tenni! Vettem egy vodkát. Nem, csak vicceltem. Sört vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr245105349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása