Edina barátnőmmel ellátogattam abba a szörnyűséges Morrisons-ba, amely tele van fiatal kölykökkel, ahol is szerintem csak azok néznek meg engem, akiknek vagy anya komplexusa van, vagy az általuk elfogyasztott alkohol mennyiség nemcsak hogy megszépítette, de egyenesen meg is fiatalította az arcomat.

Érkezésünk után néhány perccel, de még az első koktél előtt, vagyis még abszolút józanon észrevettem egy pasit, nem akármilyet, a hely legjobbját. Tetőtől talpig férfi! Magas, kidolgozott izmos test, egy milliméteres haj, és egy olyan pimasz, csábos mosoly, amelynek 16-22 év közötti "nők" valószínűleg teljességgel képtelenek ellenállni. Még jó, hogy ebből én már kinőttem, és még tartásom is lett, na meg, ő túl szép. Így csak legyintettem rá, kikértem az italomat és tovább csevegtünk és néztük a fura tömeget.

Majd odalépett hozzám. Persze, hogy ittas volt! Mondjuk ki nem az egy olyan helyen, ahol 600 ft-ért adnak egy Long Island-et?!

- Helló. Te '76-ban születtél?

Elhűltem. Három másodperc alatt akadtam ki, szomorodtam el, teltem el önsajnálattal és dühvel. 

- Hogy mi?! Nem! Nem, nem '76-ban születtem, de kösz a feltételezést, és akkor szia!

- ...öööö...csak mert a haverokkal fogadtunk, mert rögtön észrevettelek, észrevettünk. Láttuk a tetoválásodat, a '76-ot. De én nem hittem..el... fiatalabbnak tűnsz. Szép vagy.

- Aham, csak amúgy ez nem egy rohadt hetvenhatos, hanem egy Bak!

- Öööö...jah, aha... az mi is?

- Hm. Oké. Szia.

És ezen a ponton feladtam az ismerkedést. Na jó, valójában csak a következő két órára, de félelmetesen kiábrándító, hogy már megint egy egyszerű férfi.

Jó, persze, tudom én, egy szórakozóhely, ahova egyébként sem az én korosztályom jár nem éppen alkalmas hely az ismerkedésre, na de akkor vajon hol ismerkedhet az ember majd harminc éves lánya?!

A tanulságom: még mindig az intelligencia egy férfi legszexibb tulajdonsága.

aranybula-csajozas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr405590067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása