Yaled 2012.06.11. 23:39

Jövőbeli én

Van egy álmom, pontosabban egy álomképem arról, hogy milyen leszek, amikor már komoly felnőtt életet fogok élni. Ez nem egy terv, inkább egy vágy, amolyan látomás. Élesen magam előtt látom. Azt hiszem, talán pontosan emiatt tudom, hogy ez az egész valóra fog válni, és ezt egy percre sem vonom kétségbe, hisz a mesék végén is, a jó mindig elnyeri jutalmát, én meg hiszek a mesékben és az élet igazságosságában. 

Egy pesti polgári hatalmas beltéri lakásban látom magam. Világos tér, fehér és csontfehér színek, hosszú függöny, szintén fehérek, pedig valószínűleg én mostam ki, szóval úgy tűnik a jövőben tudok háztartást vezetni, yeah!

Látom a kedvenc szobámat az ajtóból, egy gyerek szemszögéből. Tele van könyvvel! Négy plafonig érő polc tele van mindenféle alkotással, nagy része természetesen régi, antik, minden nagy kedvencem ott van. Van egy külön rész az újabb könyveknek, a csajosaknak, amik mindig megmosolyogtatnak. Lehet, hogy van akinek ők csak ponyva, és humoros, szórakoztató regények, de nekem fontosak, olyan sokszor megnvettettek már. Egyébként ez a lakás legsötétebb szobája, félig be vannak húzva a függönyök, csak hogy kilássak és megnézhessem mennyire esik az eső.

Szóval, ülök a sarokban, összegubózódva a fotelembe, és belemélyedek egy könyvbe. A mellettem lévő kis asztalon pedig egy pohár száraz fehér bor. És imádom a helyzetet! Hogy semmi sem fontos. Csak ülök és olvasok és máshol járok.

Benyitnak. Nem is érzékelem, a könyvem világában járok. Vigyorgok rajta. Egy pár éves kölyök az, az apja hátulról visszafogja és rászól, "psssszt, hagyd anyut olvasni!"

Basszus! A jövőben családom lesz, és nem rühellem a helyzetet! Ezt biztosan a tudatalattim okozza. Én ilyenekre nem is gondolok! Na ne már, hogy felnőttem!? Már csak a felelősséget kellene kicsit gyakorolnom és egészen komoly ennék, olyan igazán felnőtte.

end.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr304581887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.06.13. 10:14:17

Remélem így is fog alakulni :) Egy ilyen kis szobát én is elképzeltem már magamnak, csak hozzáraknék még egy olyan régimódi gömbatlaszt is :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.08.16. 12:59:05

@Sangel: Köszi!
Ez se rossz terv!
Nálam atlasz helyet képek lennének. Régi fekete - fehér képek Budapestről és pl. a Rat pack-ről (Frank Sinatraék).
Tulajdonképpen mindegy is milyen, csak legyen egy kis terem, ami csak az enyém!:)
süti beállítások módosítása