Yaled 2012.06.13. 15:48

Apa 60

Apumnak ma van a 60. szülinapja. Nem is vettem észre amikor megöregedett! Egyik évben a testvérem rám mordult, hogy igazán segíthetnék többet, mert apum már nem fiatal és kell neki a segítség. Ezután néztem csak végig rajta - persze csak lopva - , hogy tényleg látszik már rajta az idő, bár ez leginkább annak köszönhető, hogy egész életét végi dolgozta, általában betegen is gürizett, a lehető legritkább esetben pihen. Nekem apám mindig is az egyik legerősebb férfi marad, akit ismerek. Olyan, mint Ozzie Osborne, mindent túlél!

     Túlélt már egy balesetet is, bár ez nem sokon múlott. Életem legrosszabb reggelét éltem át, aznap, mikor apa nem ébredt fel. Kómába esett, ugyanis bevérzett a  koponyája. Azóta persze teljesen rendbe jött, bár hosszú küzdelem volt. Nem féltettem. Akkoriban azt hittem, azért, mert szegénynek ilyen egoista, rossz gyereke vagyok, de nem, tudod, egy percre se jutott eszembe, hogy apa ezt nem fogja túlélni, vagy maradandó sérülései lesznek. Ő nem olyan! Apa nagyon erős, fákat, csöveket és hordókat cipel egyes egyedül, mindennel megbirkózik. Még a családjával is! És ez az igazán nagy teljesítmény!

     Azt hiszem féligazság az, hogy elég ha magunknak felelünk és magunknak bizonyítunk. Fenét! Azt akarjuk - én legalábbis - hogy akik fontosak nekünk elismerjenek minket. Éppen ezért, remélem  megélem azt a napot, amikor apum büszke lesz rám, úgy igazán. Nem is tudom ehhez mit kellene tennem. Van, aki a gyermekére csak úgy, minden különösebb ok nélkül,  600 diploma és óriási nagy karrier, na, meg az unokák  hiánya nélkül is büszke. Nem ismerem apám elvárásait - már ha vannak - , ő ugyanis nem egy beszédes típus, nem ülne le velem beszélgetni a jövőmről, büszkeségről, elvárásról. Évekig részben azért is érdekelt a borászat, mert egy közös témát ad nekünk és valószínűleg igazán boldoggá tenném, ha folytatnám a családi hagyományt és vele, majd utána én is készítenék bort. 

      Mindenesetre, amíg még van rá lehetőségem jó lenne megismerni igazán az öreget. Érdekes ember, kár, hogy keveset mutat magából.

torta.gif

Apa örökké fog élni! Az alkohol tartósít. Szóval, mindkettőnknek szép, hosszú élete lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr154585792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása