Szóval, voltam Londonban - majd mesélek - meglátogatni egy kedves barátnőmet, ahol is az egyik lakótársa tetoválóművész, akit ha már így adódott ki is "használtam".

Íme az eredmény:

kicsi_1.jpg

Mestermunka lett! Rajongok érte! Ezentúl még a szülinapját is megtartjuk. Rák a csillagjegye. A kis érzékeny. Látszik is rajta, három napig majd lerohadt a hátamról.

IMAG0082-1.jpg

Nem tudom észrevehető-e, ő, a tarkómon egy Bak jegy, s közülük is látványosan a legszépségesebb. Már egy éve kitaláltam a mintát, a körítés spontán jött - köszönjük Google - mint ahogyan ez az egész tetoválósdi. Ilyenkor meg persze hajlamos vagyok mindenben a sorsszerűséget látni, mert minden olyan szépen adta magát.

Nem tudom látszik e, a művészke inverze vagyok és ettől még jobb az egész!

Kettő és félóra volt a tetoválás, alig fájt, hál' "Istennek"  remek társaságom volt és végig szórakoztattak.

Ez a tetoválás a legjobb ajándék, amivel valaha is megleptem magam, és a legremekebb dolog amit készítettek nekem, illetve jelen esetben rajtam.

Akarok még!

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr604671327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása