Yaled 2013.03.01. 22:04

Öregedés jelei

Az öregedés jelei tapasztalatból:

  • nehezebben másznak le rólam plusz kilók, mint régen. Lehet tennem is kéne valamit?! 
  • találtam egy foltot a kézfejemen és egyet a lábfejemen. Olyan kis halványbarnákat, tudjátok, mint amilyenek öreganyáinknak van. Szerintem ezek már a májfoltok
  • már nem utálom a gyerekeket. Illetve de, ha sokáig vagyok velük összezárva - mondjuk öt percig - , akkor eléggé tudok rájuk fintorogni, DE már nem zárkózom el a majdani gyerekvállalás lehetőségétől, ami az egoizmusomat figyelembe véve elég nagy dolog
  • foglalkoztat a megtakarítás gondolata
  • már nincs kedvem mindig a belváros valamely szórakozóhelyén, romkocsmájába, esetleg kávézójában dorbézolni
  • a legeslegrosszabb, ami csak érhet: ráncosodom! Szóval, a megtakarításaimat botoxra illetve egyéb más ránctalanító műtétre tartogatom. Már alig várom!

Nem is tudom, hogy most végre felnőttem, vagy már meg is öregedtem..

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr145112319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása