Yaled 2013.03.08. 01:12

Futás Wekerlén

Ismét úgy döntöttem, hogy márpedig sportos leszek, megszeretem a mozgást, és visszaszerzem a jóga-fenekemet!

Szóval, ma este felhúztam a mackómat, a nyúlcipőmet, bemelegítettem, mint a profik, s útnak eredtem. Összevissza bolyongtam Kispest fura utcácskáiban, ahol is a járdák legalább annyira göröngyösek, mint máshol az utak, hihetetlen ez a környék! A formámat és a pocsék térlátásomat ismerve, kész csoda, hogy nem estem pofára! Ez már önmagában sikerélmény.

Azt hiszem ennél jobban csak a gettó kerületekben féltem volna futni. Miután a főúton több kocsmával találkoztam, mint emberrel, átváltottam a kis sötét csendes utcákra. A világon semmi bajom nem történhet itt, sőt, bemutatkozott a környékem "olyan rendesnek tűnik" arca. Tiszta magyar Lila akácköz ami itt folyik!

A kocogásom közben mit kell látnom?! Egy ház előtti kocsiból száll ki egy tag teljesen csupaszon és a lehető legnagyobb nyugalommal sétál be a kapun. Mintha amúgy olyan természetes, normális dolog lenne a ruhátlanság. Utánam nézett. Egy félperce meg is álltam a kocogásba - ő is megÁLLT - , pedig már olyan jól belejöttem, de egyszerűen nem hittem el, amit látok, először hirtelen azt hittem, hogy egy UFO settenkedik; világos színű, három lábú. Mi más, hisz értelmes ember nem mászkál meztelenül az utcán!

Mindegy. Spuriztam tovább (spuri =futás). Leszámítva ezt a fura szerzeményt, teljesen rendben van ez a környék! Még pár ilyen alkalom és az összes sötétített ablakos BMW/Audi tulajdonost ismerni fogom. Szeretnek a haverokkal az utcán bandázni.

Sport közben kiderült, hogy van egy különleges képességem: kb. 3 másodperc alatt rájövök melyik házban élnek kisebbségiek. Jó, mondjuk ezek szinte egyen házak, s a lakói valószínűleg istenítik Győzikét és a lakberendezőjét, aki valószínűleg elég jól élhet, hisz a környék szinte összes cigány házát sikerült giccsesítenie.

Azon gondolkodtam, hogy csak nehogy véletlenül lássak egy bűncselekményt. Nincs kedvem se tanuskodni, se az életemért futni. Olykor láttam egy-két fura alakot pusmogni, de persze megeshet, hogy csak kissé paranoiássá váltam. Viszont érdekes, valahányszor valami TÉNYLEG gyanúsat láttam képes voltam megnézni mi történik, hisz nekem mindenről tudnom kell..

Egyébként ez nem úgy működik, hogy csak úgy futsz bele a nagyvilágba! Legalábbis az én világomban nem. Belevittem egy kis jógát is. A cél, hogy akárhol sikerüljön megcsinálnom az íjállást és a mérlegállást. Tagadhatatlan, rajongok a kihívásokért. Kb. 200 méterenként csináltam egy görbe nyilat. Naná, hogy amikor végre sikerül a súlyt a teljes jobb talpamra helyezni és egy szinte kifogástalan nyilat csinálnom, akkor zavarnak meg: - Nézd má' a kis artistát! Ebben a fekete mackóban, tiszta ninja!" Ingyen műsor, kislány, hehe? - két fekete alak - nem vagyok rasszista, szimplán csak besötétedett - arcoskodott. Hát, hehe, semmi sincs ingyen, de Ti most ingyen végig nézhetitek, hogy lesz a fenekem lépésről lépésre feszesebb! ..szom..

Tulajdonképpen, egész bájos ez a környék! De most viccen kívül. Tele van cuki kis házakkal, mintha sok-sok Kanálka néni élne erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr695122287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása