Yaled 2013.05.28. 23:54

Csak kérj

Egy nagyon kedves és kivételesen bölcs barátom azt mondta, hogy ha problémám van, ha szeretnék valamit mi sem egyszerűbb, kérjek segítséget fentről, az angyaloktól, és higgyem el Ők - akárkik is ők - segítenek nekem, de honnan is tudhatnák, hogy nekem mire van szükségem, ha nem mondom meg, s nem kérem?! Kérjek. Csak ennyi. Bár ez úgy hangzik, mint egy divatos spirituális tan, mert ugye manapság ez is sikk lett. De nem az, nem új keletű dolog a "Kérj és megadatik" gondolkodás. Aztán persze jött a Secret - és Madonna -  és mindent elrontott a túl erős marketinggel, ám maga az alap gondolat hibátlan: kéred (erős hittel) - megkapod - megköszönöd - vissza adsz. 

Érdekes, a "kérj és megkapod" feltevés több vallásban is szerepel. 

   Amikor ilyeneket írok egy Steiner Kristóf utánzatra emlékeztetem magam. Ő mesél mindig iszonyat bölcs kabbalista  dolgokat, nos, én olyat még nem tudok, és valószínűleg a világot sem az én szerény leírt gondolataim fogják megváltoztatni, de ha csak egy-két ember komolyan veszi a hangsúlyosnak szánt írásaimat és csak egy kicsit is elgondolkodik azon, hogy igen, talán igazam van, lehet ebben valami, akkor nekem már megérte írnom és megosztanom a történeteimet legyen szó akár az éppen aktuális szerelmi csalódásról, a barátaimról, vagy mint ahogy jelen esetben a gondolkodásom azon kis részéréről, amely tényleg jó, működik. És hidd el, nem sok ilyen van! 

wilde.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr655331436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása