Az utóbbi időben milliónyi impulzus ért, még talán nem is sikerült feldolgoznom mindent. Pár hét leforgása alatt túl sok dolog történt körülöttem. Ha majd mindent értek leírom, bárcsak átadhatnám azokat a bölcsességeket, amiket kaptam. És nem, nem léptem be szektába és nem mosták ki - teljesen - az agyamat.

Változtam. Felvettem a rózsaszín szemüveget, egy bájos ám visszafogott mosolyt, és egy optimistább, egészségesebb hozzáállást igyekszem gyakorolni, és ezért a lehetőségért, ajándékért hálás vagyok két embernek, akik sokat segítettek nekem. 

Hitet adtak nekem, ami óriási dolog, hisz én vagyok Évi, az örök cinikus, aki imád dolgokat megkérdőjelezni. De most nem tettem. Azt hiszem egy dolog miatt: kellett a segítség. 

Fura dolog ez. Az évek során változott párszor a hitem és a hithez való hozzáállásom, csak egy valami volt állandó, mindig tudtam, hogy szükségem van rá. Most sem tudnám teljesen megmondani, hogy miben is hiszek, talán mert ez több dolog, melyeket persze összegyűrhetünk egy egésszé. Hiszek abban, hogy az élet igazságos, hogy azt kapom, amit megérdemeek, hogy az élet csodás, ha értékeled, hogy megkaphatod a vágyaidat, ha kéred, hogy önzetlenül adnod kell, mert a jót és a tudást meg kell osztani, és, hogy teljesen mindegy milyen névvel illeted 'Istent". De azért én megmaradnék a Fénynél. Nem tudok pontos okot mondani miért, úgy érzem számomra ez kifejezőbb. Nekem Isten valami sokkal bensőségesebb dolog ahhoz, hogy Istennek nevezhessem.

Igazán fura, egyik nap egyszerűen bevillant egy kósza gondolat, hogy legyek hálás és adjak vissza. Mindent meg kell köszönni és értékelni. Én meg jól nevelt gyerek vagyok, kiskoromban is erre tanítottak, hogy mindent, amit kapok köszönjek szépen meg.

content.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr245253793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása