Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yaled 2011.03.20. 12:48

Beteg egy oroszlán

Nemrég megismerkedtem egy oroszlán csillagjegyű pasival. Nem is akartam, hogy bármi is legyen köztünk, elvégre oroszlán. OROSZLÁN!! Teljesen tisztában vagyok azzal, hogy az tűz elemekkel nem illek össze (kos, oroszlán, nyilas), teljesen különbözőek vagyunk, bár valamiért az oroszlánokat folyton bevonzom...

  Szóval, a srác udvarolgatott, volt egy kér szép óránk, esténk, amikor nem történt köztünk semmi a szemkontaktuson, flörtölésen és azokon a tipikus női-férfi játszmákon kívül; én röhejesen csavargattam és dobáltam a hajam, bájos voltam, és csücsörítettem az ajkaimat, úgy ahogy csak Orsi tudja a tükör előtt, amikor pózol. Ő meg igazi férfiként viselkedett: bókolt, elvitt vacsorázni, figyelt rám, persze, hogy ez bejött! Kinek ne jönne be?!

 Aztán úgy a harmadik randin átmentünk hozzá, sokat beszélgettünk (szexeltünk), majd mindent elrontott. Oroszlán sorban kimondta azokat a mondatokat, amelyekkel ellehet üldözni, és naná,hogy végül én lettem a seggfej, ami nem csoda, mert túl nagy igazságérzetem van és mindig kikel mondanom, amit gondolok! Ilyenkor olyan, mintha erőm, hatalmam lenne és fitogtatom a bátorságomat-

Az elcseszett mondatai:

1; "Több időt kéne együtt töltenünk - ok - , legalább a hétköznapokra költözz hozzám!" & itt kezdtem el pánikolni. Nem vicces, amikor meztelenül fekszel messze az otthonodtól és tudod,hogy nem tudsz hazamenekülni. Ez gyors. Őrülten gyors! Egyébként nem sikerült megértenie miért nem szeretnék hozzá cuccolni.

2; Szex utáni első mondat: "Most ugye nem lettél szerelmes?!" -  Itt tartottam egy fél perces néma csendet bimbózó kapcsolatunk emlékére, meg amúgy is, erre nincs jó válasz. Mi mást mondhattam volna?!: Mi van?! Ettől?! Nem! Ez most ugye vicc volt!?

3; "Majd én Téged egy kicsit betörlek" - Pff, engem?! Ekkora öntudattal az életben nem fogsz betörni" Azért ez mégis csak egy "Anyád!"-ért kiáltó mondta volt tőle.

4; "Majd, ha gyerekeink lesznek.." Gyerekek! Miért kell ilyenekkel paráztatni az embert egy randin?! Lesznek, persze! Talán. Egyszer. Pár év múlva.

Nem voltam benne biztos, hogy ezeket a mondatokat így is gondolja, néha azt hittem csak a határaimat feszegeti, igazából át is ment rajtuk.

  Hétvégén rájöttem, hogy jobb, ha ezt nem erőltetjük, így írtam neki,hogy beszélnünk kéne. A kulturált beszélgetés helyett csak egy sms jött melyből kiragadnék egy részletet: "nem azt kaptam, amire számítottam.." A beteg fajtáját! Miért baj, ha lassan történnek a dolgok?! Az érzelmeket nem lehet siettetni, ha megpróbálják elijesztenek! Igazából nem is vette a fáradtságot, hogy megismerjen.

Erre az sms-re természetesen volt egy dühből írt reakcióm. Nem értékelte az őszinteségemet...

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr322755520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HomoCriticus 2011.03.29. 09:08:51

ez nem 'oroszlán', hanem balf.sz. Döglött hallal fültövön kellett volna verni az első mondatnál.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.03.29. 09:15:56

Váhá!!! :) Van benne igazság!
PEdig egyébként egy macsó, akitől az ember nem ezt várja...

HomoCriticus 2011.03.30. 08:59:36

@Eveeve: ahhhahahah...másik kedvencem, a 'macsó' :)Napi kérdés: mit vár az ember egy 'macsótól'? Az nem az a kategória, amelyik ül és jól mutat? (ez esetben nem vársz túl sokat, sztem..)
Komolyan...hol lehet ilyeneket összeszedni? Lányban pl? Csak a tudományos érdeklődés miatt..
oroszlánként bizton állítom, nehezen vennél rá, hogy magamhoz költöztesselek.. főleg 3 nap után. És ékszert sem hordok.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.03.30. 09:13:32

Hogy mit is vár az ember 1 macsótól?! Leginkább semmit, de amikor egy ilyen kaliberű pasi, érzéseket, érzelmeket mutat ki, az ember elgondolkodik, hogy hmm, talán normális... de amúgy Ő pl teljesen zakkant volt!
Lányban?! Passz! Ha mákod van soha nem fogsz ilyennel még véletlenül sem összefutni! :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.03.30. 09:17:19

Ó, és nem mutat jól, azok a szépfiúk, a metroszexuális trendi kölykök. Na, róluk is lenne sztorim! Nehéz teljesen átlagosan normálisat találni mindenféle bogártól mentesen!

HomoCriticus 2011.03.30. 10:08:00

Metroszexuális...höhm. Én csak vizuálisan találkozom velük, és soha, de SOHA nem fogom megérteni, hogy hordhat egy hímnemű farmer cicanadrágot.
Lányban van hasonló, mint a macsó, mégpedig a 'dög'. Egy vizuális-verbális istencsapása, aki után úgy érzed magad, mint akinek bucira verték a fejét egy vascsővel. Sok esetben az IQ-ja konvergál a 15-höz, tökéletes outfitjéhez keresi a legmegfelelőbb kelléket, a macsót. Mivel én nem vagyok az, csak ritkán futok bele ilyenekbe :)
A macsók pedig nem mutatnak érzelmet. Soha. Lsd erről bővebben:www.cario.extra.hu/chucknorris.htm

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.03.31. 13:54:54

Igen, igen, DE Chuck Norris-sal pl sose járnék! :) Nem szeretem a szakállat és a macsókat sem. Nincs baj az érzelem kimutatással, csak ne siessük el a dolgokat! Én bak vagyok, kell 1 kis idő, amíg ez kialakul, na!
Dög... én 1 picit ezt másképp értelmezem.
Aki Neked dög, nekem idióta picsa.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.03.31. 14:06:23

Ó, és még annyit, hogy a "Nagy Férfi" törölt fbook-ról. Ez számomra fura, majd 30 évesen picit gyerekes dolognak találom... feltételezem kibékült a fura exével és nem akarta,h lássam, ami végülis mindegy, mert nem vagyok hülye, ergo így is tudom.

HomoCriticus 2011.04.03. 14:49:55

Ha én mondom, h 'idióta ..csa', akkor férfisoviniszta barom vagyok, ezért a finom(abb) 'dög' címke. Btw, igen, azok, ...csák. A facebook-törlés szerintem indokolható, pl. azzal, ha nem vagy kíváncsi a másik életére. Nem ítélném meg mr. lion indítékait, nem ismerem sem őt, sem az ügyet eléggé. De természetesen van olyan, mikor ez a lépés gyerekes reakciónak titulálható. Végül pedig az időről: mélyen egyetértek a step-by-step attitűddel, szerénységem is ennek a híve. Ha kimaradnak lépcsőfokok az 1. könnyen unalmassá válhat, 2. elveszi az apró örömök nagy részét, 3. nem lesz megfelelő az alap a kapcsolathoz. Sztem.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.04.03. 14:55:47

Hmmm, érdekes látásmód. Mindenesetre nem tartalak férfi sovinisztának, idióták úgy tűnik mind a két nemben akadnak szép számmal. :)
Tény,h dühből én is töröltem már valakit, ezt elkel ismernem...
Mindegy, az ügy levan zárva. Bár egyik nap beszéltünk, még mindig nem érti miért nem akartam odacuccolni...áááá :D:D:D

HomoCriticus 2011.04.03. 18:32:07

jó, nézd, már értem. szeretsz retardokat pátyolgatni. CSR területen dolgozol? és/vagy hobbiként kisállatokat is mentesz? :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.04.03. 19:06:17

Így van! Hobbiból, aranyszívűségből, empátiából olykor seggfejeket próbálok menteni.;)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.04.04. 22:33:52

Egyébként ezt a step-by-step dolgot ma sem sikerült megértetnem vele, köti az ebet a karóhoz.. nem szeretem, ha nem értik meg,h igazam van!
süti beállítások módosítása