Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 - Helló. Felhívott a randim... szupi, mi?! Cinizmusáradat.

- Szia! De klassz! Lenne, ha nem tudnám kivel randiztál. Azért ugye kedves voltál vele?

-  Éppen aludtam volna, annyira nem örültem neki, úgy vagyok vele, mintha téged hívnak Okoska, érted..

- Ne is mondj semmit, átérzem. Tök jó, hogy keres, de minek?!
- Na látod! Le is tettem. Mondom figyi szarul vagyok majd beszélünk. Erősködött, hogy mondjam csak el neki mi a baj, segíthet e, jaj szegény én. Mondom menstruálok és fáj és hát, ba*/++meg! Mire ő, ó, hát akkor ájkóljúlétör.
 
- Óriási vagy. Szerintem az őszinteségedbe szeretett bele.
 
 Most miért?! Ő akarta tudni, hát tessék, megkapta! Na, de te meg készülj! Mikor mész a randidra?
 
- 20 perc múlva. És mint tudjuk én még az ágyamon  fetrengve a játszós ruhámban épp veled telefonálok. Teljesen érdektelen vagyok. Jó pasi,de valószínűleg untatni fog, már most sejtem, hogy nem a megfelelő szellemi partnerem. Mindegy, essünk túl rajta. Ne haragudj, le is rakom, készülődöm. Később mesélek!
 
- Mindenképp. Én izgulok helyetted is! Puszi, szia.
 
Egy órával később...
 
- Hahó! Nos,már végeztem is életem leggázabb és legrövidebb randiján. Ez...ez.....ez szánalmas volt!  
 
- De hát csak nemrég tetted ki azokat a mutatós ipszilon lábaidat a lakásból! Mi történt?

- Összefoglalom: értem jött. Lementünk a folyópartra, azt hinnéd romantikus szitu lesz, de persze nem, mert amúgy is látod, hogy vele inkább ne legyen romantika. Folyamatosan nézte a mobilját. Mondta,hogy sajnos megeshet, hogy be kell mennie a munkahelyére, a tévébe -  de menő, nem?! -, és persze, így is lett, behívták. Húsz percet beszélgettünk, minden harmadik szavára erősebben kapaszkodtam a székembe. Hazahozott, és elment "dolgozni". Legalábbis ez a hivatalos szöveg, lehet csak szimplán nem tetszettem neki és leakart rázni.

- Hm, azt azért csak nem. Mivel idegesített,mit szólt be?

- Nem szól be semmit, tulajdonképpen úriember volt, hisz mégiscsak értem jött és ő fizetett, csak a "hallod", "figyelj", "nézed" gyakran elhangzott szavai az ő hangsúlyával, kopasz fejével - ami amúgy cuki - igazi paraszttá tették. Egyébként jóképű, tényleg. És akkor ezzel most le is zárom a róla elhangzott pozitív dolgok felsorolását. Sajnos, ha valakiben nem látom a kellő tartalmat szexuálisan sem érdekel.

- Értem. Szinte hallom is. Egy őstulok.

- Én is! Félek, hogy ezzel a hanggal fogok álmodni! egyfolytában benne van a fejembe,hogy hallod, hallod..wáááááá! De egyébként biztosan értelmes a maga módján! Végül is, vitte valamire; saját lakás, kocsi, karrier.. Megvilágosodtam! Ezért maradok egyedül! Mert egy intelligens társra vágyom, aki szellemi párom is, akiitől tanulhatok, aki taníthat, és mindenkit lefikázok, elüldözök. Mondjuk, akit meg nem kellett volna, őt is elüldöztem. Remek! Jön a B terv! Bebeszélem magamnak, hogy nem baj, hogy nem csak, hogy nincs, ellenben soha nem is lesz senkim. Tartósan legalábbis biztosan nem.

- Nézd, tényleg mindenkit lefikázol, de egy hallod, figyelj csávóval én sem tudnálak elképzelni. Hozzád valaki kevésbé nagy arcú értelmiségi férfi illik.

- Ez tény. Nem is szeretnék "Hallod, figyejjéné" lenni, de a "Csaj, Aki Annyi Macskával Él"  sem lennék. Lényegében mindegy, mert esélyes, hogy hamarabb teljesül az utóbbi rémképp, mivel kizárt, hogy lejjebb adjam az igényeimet, sajnálom, egyszerűen képtelen lennék olyan férfit szeretni, akivel nincs meg az áhított közös hullámhossz, nem elégíti ki a testi-lelki szükségleteimet, a kíváncsiságomat, nem olyan értelmes, intelligens, hogy lenyűgözzön és azt kívánhassam, hogy magamba szeretném szívni a tudását amiért egyébként is annyira tisztelem, hát még azért, hogy mindeközben még vicces is, és érti az én fekete, cinikus humoromat is. Aha, tudom, álmodozás az élet megrontója. Nos, legalább ma megrontottak.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr555432882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.08.02. 09:20:15

"biztosan értelmes a maga módján! Végül is, vitte valamire"

még mindig ezen röhögök :D

Amúgy nincs tökéletes. Optimális van. Tökéletes nincs, annak keresése csak időpazarlás ;)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.02. 09:22:48

@Verde Lunaria:
:)))

Akkor másképp mondom: számomra tökéletes!
Értelmes és normális. Lassan kezdem azt hinni, hogy az én korosztályomnak csak a maradék jut(ott) és a poligámiára ácsingózó férfiak.

anyacska7 2013.08.03. 13:24:14

@Verde Lunaria: egyet értek vele, de azért tényleg várnod kell még. Csak összejön egy inteligensebb valaki létör de megérni várni forma. Sok sikert:)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.04. 00:27:01

@anyacska7: nos igen, megéri várni, bár lassan kétlem, mert már tényleg csak a maradék marad... Ráadásul kifejtették, hogy én nagyon nehezen fogok párt találni, mivel cinikus a humorom és a férfiak az ilyet nem szeretik. Hmm, remek..

anyacska7 2013.08.05. 14:43:40

Nos kár, hogy nem vagyok férfi, én birnám a stilusod, mert mögötte van a lényeg...ami a szemnek láthatatlan.

79peter1434 2013.08.05. 18:24:04

@Csokiscsülök:
Deeee!
Cinikus humorú nőket! Sokat!!!!!! :D (ez ugye még nem poligámia?! :) )
Vagy legalább olyan akinek VAN humorérzéke!!!!!! (Az meg már talán túlzás hogy a másikban is értékelje....)
Tökéletes nincs. Olyan ESETLEG aki neked tökéletes. Általában a nők a 'megfelelő' mellett kötnek ki. Vagy mert megunták a keresgélést, vagy pedig mert nincs önbizalmuk egyedül kivárni/megkeresni azt aki jobb. Hajmeresztő párkapcsolatokat látok, klasszis nők ostoba parasztok mellett - vélhetően a saját maguk értékelésének hiánya ak önbecsüléshiány miatt. Bele ne ess ebbe a csapdába! :)
Egyébként a pasik csak látszatra poligámok. Válasszuk szét az ivarzást és életet. Nyilván nem akarok azzal takarózni hogy másra vagyunk programozva. Egy férfi mindig is meg fog kívánni minden jó nőt akit meglát,de ez nem azt jelenti ez az élet. Viszont megtalálni egy nőben a társat, a másik felet, azt az izgalmat végigélni és kiélvezni mit egy igazi NŐ adhat (intellektusról beszélek) - hát igen, ehhez fel kell nőni. És ebben a felnövésben a pasik nem jók.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.05. 18:42:11

@79peter1434:
:D
Köszönöm köszönöm! Megnyugodtam! :)) A hétvégén kioktatott 1-2 férfi, hogy nekem túl erős a humorom és túl cinikus vagyok. Nos, engem szórakoztat, és a barátokat is, de gondolom ez a férfiak számára nem túl bájos, így nem is túl nyerő. :)
Tudom! Ebben a nők sem különbek, úgy értem, hé, legyünk őszinték, én is megnézem a jó pasikat, és hát na, vannak gondolataim...
Piligámia: 1 idő után mindenki a biztosra hajt és vele is marad.
Az utolsó 2 mondatod különösen szimpatikus.
Szomorú hallani, hogy sok tudok lenni, főleg, ha én meg látom magamban a tökéletlenségeimet.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.08.05. 18:43:33

@anyacska7: :)))) Nos, akkor valóban kár, hogy nem vagy férfi! :) Sajnos úgy látszik tényleg sok tudok lenni. Lehet olykor keserűségből vagyok cinikus. Mondjuk engem szórakoztat, nevettet. :)
Egyébként remélem a fiaddal már rendeződött a kapcsolatod.

anyacska7 2013.08.08. 06:18:44

mondjuk úgy, hogy alakul:)
süti beállítások módosítása