Yaled 2012.12.26. 00:31

Szeretetből..

Azon gondolkodom, hogy milyen érdekes, hogy a szeretet szóhoz csupa pozitív gondolatot társítunk, még olykor "szeretetből" címszó alatt kifordulunk önmagunkból, s e szó által hordozott igen súlyos tartalomra hivatkozunk.

Néhány hete a volt párommal újra kezdtük a kapcsolatunkat, azt hiszem tiszta lappal. Erre volt is szükségem. Talán valahogy úgy van ez, hogy ő nem foglalkozik azzal, hogy a szakításunk ideje alatt én szórakoztam, éltem, mondhatni többet is, mint szükséges, én pedig nem foglalkozom azzal, hogy milyen mogorva, undok, veszekedős volt velem a kapcsolatunk utolsó néhány hónapjában. S ahogy azon elmélkedtem, hogy most mennyire is vagyunk mások, mint néhány hónappal ezelőtt, eszembe jutott, hogy mennyit bántottuk egymást. Ez már annyira a múlt, hogy már nem is társítok hozzá negatív érzéseket. A nagy szeretet és a - tőlünk, bakoktól szokatlan - heves szerelmünk hevében néha rettenetesen viselkedtünk egymással, néha kimondottan gonosz volt, míg én folyton menekültem, és hisztiztem, bömböltem, s a hangos balhéink közepette általában arról ordítoztam miközben a bömbölés közben persze taknyom nyálam egybefolyt, hogy ennek a kapcsolatnak nincs értelme, kizsigerel, megőrjít, és a veszekedések miatt kiábrándultam, hagyjuk abba. Aztán egyszer csak, egy veszekedés után betelt a poharam, ami pedig nagy, mint egy vörösboros pohár, mint a türelmem, és tényleg abbahagytuk. De előtte, és kicsit a szakítás alatt is, s majd még biztosan a jövőben is kb. 2 hetente kínoztuk egymás lelkét. A fura az, hogy valahol ezt mind szeretetből. Jó, persze, a rossz utat választottuk, a kiabálás nem megoldás. De akkor is, félelmetes mennyire kifordultam önmagamból; hisztis lettem és sokat sírtam, Ő meg gyakran volt ingerült, ami miatt persze hisztis lettem és sírtam.

És mindezt szeretetből. Néha furán szeretik egymást az emberek. Olykor a baromi nagy szeretet/ szerelem miatt kiabálnak, gyűlölnek, ordítanak, ölnek, hazudnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://csokiscsulok.blog.hu/api/trackback/id/tr974981757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyacska7 2013.05.05. 11:33:09

ha nem kiabálsz, az lett volna a fura. Az érzések ki kell jöjjenek, ha bent maradnak rákot okoznak. De az idő mindent megold. Mi bakok mindent kibírunk:)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.05. 11:44:48

Te is bak vagy?? :) Kőkemény ez a bak lét!Azt hiszem a párkapcsolai mizériára addig érvényes az idő mindent megold mizéria, amíg az ember nem múlik el 30. utána jönnek a félelmek az egyedülléttől...

anyacska7 2013.05.05. 12:03:46

hát ami engem illet én nemrég szálltam ki egy hosszas házasságból, ahol a nagy család mellett mindig egyedül éreztem magam. Az még rosszabb annál, mintha valóban egyedül vagy. Mindennap azt hazudod magadnak, hogy nem igaz, jól vagy, és egy napon ez a hazugság öl meg.
Egyedül az vigasztal, hogy gyerekeim vannak, igaz az egyik problémás, sok bánatot okoz, de talán egy napon megfordul minden

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.05. 13:27:13

@anyacska7: bátor vagy. félelmetes tud lenni kiszállni egy házasságból. mondjuk ahogy észrevetten egy kapcsolatból sem könnyebb.

anyacska7 2013.05.06. 22:57:05

Hát igen, kiszállni könnyebb mint azután tovább menni és nem nézni vissza. Néha azt érzem, hogy jobban ragaszkodom a fájdalmaimhoz, mint bármi egyébhez. Pedig hát nem butaság? Isten könnyen megbocsát, az ember már nehezebben. Na de mindennap tanulom a megbocsátást.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.05.07. 09:36:44

@anyacska7: Könnyű lenne? Én ezt most pont nem érzem. A kiszállásnál annyira rengeteg kétség, kérdés és félelem van, és irigylek minden olyan embert, mint Te, aki mert ekkorát lépni, mert biztosan tudtad, hogy jobb lesz..
Meg kell egyáltalán mindig bocsátani? Meglehet, de a tüske szerintem úgyis ott marad. Legalábbis gyakran.
süti beállítások módosítása